Apple Maps, Google Çalışanlarına Emanet

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Apple Maps, Google Çalışanlarına Emanet
[h=2]Apple'ın tartışmalı harita uygulamasını iyileştirmek için eski Google çalışanlarını işe aldığı söylentisi ortalığı karıştırdı. Detaylar haberimizde.[/h]




Google'ın Haritalar servisini iOS'a bizzat getirmesi beklenirken, Apple da boş durmuyor. iOS 6 ile birlikte geçilen Maps uygulamasının büyük tartışmalara yol açması, Apple'ın radikal yöntemlere başvurmasına neden oluyor. Çeşitli sorunları barındıran Maps uygulaması için; Apple'ın eskiGoogle çalışanlarına "reddedemeyecekleri teklifler" sunduğu belirtiliyor.Eski bir Google Maps çalışanından alınan bilgiye göre, Apple eski Google ekibine rekabetçi teklifler sunarak, iOS 6'da bulunan harita uygulamasını geliştirmek için çalışan arıyor. Listenin başında ise Google Maps'in geliştirilmesine destek olmuş eski çalışanlar bulunuyor. Aynı söylentilere göre teklif götürülen pek çok eski Google çalışanı, yeni bir ürün üzerinde çalışma fırsatına olumlu bakıyor.
Apple'ın bütçeyi geniş tuttuğu ve bahsi geçen çalışanların taşınma masraflarını da üstlendiği belirtilirken, Google'ın da iOS 5 ve öncesinde kullanılan Google Maps uygulamasını App Store'da taşımasıyla birlikte rekabetin kızışacağı öngörülüyor.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
alıntı yaptiginiz yazilara bunu belirtiniz yoksa konu cop kutusuna taşinacaktir.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
alinti yaptiginizi ve alinti yapilan siteyi belirtin. Ornek



Alıntı: sdn
 

PriZm

Üye
Apple en iyisini yapmış bence.tabi eğer haber doğruysa.
 
Olabilir Apple biraz piyasanın p*ştu

kesinlikle


- - - Eklendi - - -

vallaha adam akıllı çalıştığı sürece kullanıcılar açısından sorun olacağını sanmam hem gidip dünkü çocuğu işe almıyorlar google'ın eski çalışanlarını alıyorlar yani tecrübeli insanları işe alıyorlar bence iyi olmuş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...