Apple iPhone 5'in Sar Değeri Kaç ?

    Konu Sahibi
Apple iPhone 5'in Sar Değeri Kaç ?
arkadaşlar ben bu url'de yazanlardan hiçbirşey anlamadım,biz mesela s3'e 0.36 W/KG diyoruz iPhone 5'in sar değeri ne oluyor bu durumda ?

Link :

 

PriZm

Üye
LTE'yi saymazsak 1.18
 

PriZm

Üye


ideal


- - - Eklendi - - -



nasıl yani ? LTE ile kaç W/KG ?


- - - Eklendi - - -

sardatabase'de 0,901 W/KG yazıyor :
0,901 olacağını zannetmiyorum.iPhone'ların hepsinin sar değeri yüksek.hele bu modelde LTE var sar daha da yüksek olması lazım.
 
    Konu Sahibi

0,901 olacağını zannetmiyorum.iPhone'ların hepsinin sar değeri yüksek.hele bu modelde LTE var sar daha da yüksek olması lazım.

gidipte 1 den fazlaysa almıyım ben iphone,sağlığımı düşünüyorum


- - - Eklendi - - -

LTE ile kaçtır acaba ?
 

15097

Üye
Geçenlerde araştırmıştım bende Apple'ın sitesinde bulmuştum ve sonrada normal bir sitede.Sar değeri en fazla 0.91 olabiliyormuş.Yani Wi-Fi, 3G/4G, Bluetooth vb. açıkken.
 

MrExpert

Üye
İphone 5 i aldıktan sonra sar değerini kim düşünürki
 
    Konu Sahibi

Mesela ben.Ama arkadaş zaten aldım dememiş.Ona göre alacak sanırım

evet,iPhone olduğu için 1 W/KG'a kadar göz yumacaktım zaten ama 0.901 olması iyi olmuş arkadaşlar


- - - Eklendi - - -

İphone 5 i aldıktan sonra sar değerini kim düşünürki

ben düşündüğüm için böyle bir konu açma gereği duydum


- - - Eklendi - - -

Geçenlerde araştırmıştım bende Apple'ın sitesinde bulmuştum ve sonrada normal bir sitede.Sar değeri en fazla 0.91 olabiliyormuş.Yani Wi-Fi, 3G/4G, Bluetooth vb. açıkken.

LTE'yi saymazsak 1.18

Ali LTE hariç 1.18 W/KG dedi de dikkatimi çekti yani hangisi doğru ?
 

15097

Üye
Bir site vardı adını hatırlayabilsem O siteden baktım.Zaten cep telefonlarının ulaşabileceği en yüksek sar değerleri yazılıyor oraya.iPhone 5'inkinde de 0.91 veya 0.92 yazıyordu.Yani bu da sanırım "iPhone 5 en fazla 0.92'ye ulaşabilir" demek .O açıdan için rahat olsun.Bence 1.0'ın altında olması da iPhone 5'e + katan diğer bir etmen.Bahsi geçen siteyi bulabilirsem eklerim.

- - - Eklendi - - -

Bir site vardı adını hatırlayabilsem O siteden baktım.Zaten cep telefonlarının ulaşabileceği en yüksek sar değerleri yazılıyor oraya.iPhone 5'inkinde de 0.91 veya 0.92 yazıyordu.Yani bu da sanırım "iPhone 5 en fazla 0.92'ye ulaşabilir" demek .O açıdan için rahat olsun.Bence 1.0'ın altında olması da iPhone 5'e + katan diğer bir etmen.Bahsi geçen siteyi bulabilirsem eklerim.
 
    Konu Sahibi

iyi ya 0.92 bir iphone'a göre normaldir
 

15097

Üye
yanılmıyorsam iphone 2g (!) ve iphone 3gs'inki de düşüktü. en fazla iphone 4'tü sanırım.
 

gogis

Üye
Aldık da sar ı kaldı
 
    Konu Sahibi

belki çin malı olduklarındandır

benim s3'te çin malı ,zannetmiyorum bence anten problemi olduğu ve yanları metal olduğundan olabilir c6-01'de metal olduğu için sar değeri 1.30 larda birşeydi yanlış hatırlamıyorsam
 

15097

Üye


benim s3'te çin malı ,zannetmiyorum bence anten problemi olduğu ve yanları metal olduğundan olabilir c6-01'de metal olduğu için sar değeri 1.30 larda birşeydi yanlış hatırlamıyorsam
iPhone 5'te anten problemi yok ki ama