Apple, dokunmatik telefonların dönemini bitirecek.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HeiLmasTer®

HeiLmasTer®

Üye
    Konu Sahibi
Apple, dokunmatik telefonların dönemini bitirecek.
Apple'ın yeni aldığı paten ile dokunmatik telefonların pabucunu dama atacak. Böylece Apple, yeni nesil telefonların "dokunmadan" kullanılabilmesini sağlayan teknolojiyi amaçlıyor.

Apple'ın yeni patent başvurusu çoklu dokunmatik ekranlara yeni bir soluk getirmeyi hedefliyor. AppleInsider'ın haberine göre; yeni patentle beraber kullanıcılar ekrana dokunmadan ellerini hafifçe üzerinde gezdirerek de cihazları kullanabilecek.

Patent başvurusundaki örnekler, yanda da taslağını görebildiğiniz üzere, "okey" işareti yaptığınızda cihaz bunu "tamam" olarak algılıyor, "X" işareti yaparsanız siliyor. Patentin de üzerinde durduğu gibi, bazı çoklu dokunmatik ekranlar çok hafif dokunuşları sezebiliyor ve bunları zayıf birer dokunuş olarak algılıyor.

Ancak Apple'ın dokunmatik ekranlara ekleyeceği yakınlık algılayıcıları, hem ekranların etkileşimde bulunabileceği mesafeyi hem de etkileşimin büyüklüğünü arttıracak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt