Geri getirebilme şansımız var tabii :ehe:ehe ne gereği war canım :aman2:
leiche Emekli Yönetici Konu Sahibi FerreT' Alıntı: Geri getirebilme şansımız var tabii Genişletmek için tıkla ... ne gereği war canım
canturgay Üye FerreT' Alıntı: Geri getirebilme şansımız var tabii Genişletmek için tıkla ... konuya istek çok olursa geriye gelir mi acaba...
FerreT' Alıntı: Geri getirebilme şansımız var tabii Genişletmek için tıkla ... konuya istek çok olursa geriye gelir mi acaba...
leiche Emekli Yönetici Konu Sahibi canturgay' Alıntı: konuya istek çok olursa geriye gelir mi acaba... Genişletmek için tıkla ... yok cnm öle bişe
canturgay' Alıntı: konuya istek çok olursa geriye gelir mi acaba... Genişletmek için tıkla ... yok cnm öle bişe
veozegya Üye ya arkadaşlar iktisat teorisi dersinden ilk vizede 53 aldın finalde 14 dogru cvp yapmam gerekiyodu 13 yaptım kahretsin işte açıköğretimin berbatlığı burdan geliyo 1 puanla bile kalabiliyosun.
ya arkadaşlar iktisat teorisi dersinden ilk vizede 53 aldın finalde 14 dogru cvp yapmam gerekiyodu 13 yaptım kahretsin işte açıköğretimin berbatlığı burdan geliyo 1 puanla bile kalabiliyosun.