Aöf den nefret ediyorum

Sponsorlu Bağlantılar



veozegya

Üye
ya arkadaşlar iktisat teorisi dersinden ilk vizede 53 aldın finalde 14 dogru cvp yapmam gerekiyodu 13 yaptım kahretsin işte açıköğretimin berbatlığı burdan geliyo 1 puanla bile kalabiliyosun.
 


Üst Alt