Anycool Z1 ve Özellikleri

Sponsorlu Bağlantılar

mert32

Üye
    Konu Sahibi
Anycool Z1 ve Özellikleri
Arkadaşlar ben any cool Z1 diye süper bir tel. aldım. N-95'in aynısı ama bu tel.'e ne gibi oyunlar atabilirim bilmiyorum.Bana bir yardım koşun:D
 


DOGUS59

Üye
Geçmiş olsun.....hiç bir şey yüklenmez...2 ay sonrada imei leri kaçak olduğu için operatörler tarafından kapatılır...elinde oyuncak olarak oynarsın.tekrar geçmiş olsun...bu teller alınmaz kardeşim
 

mert32

Üye
    Konu Sahibi
Hayır benim telefonum kaçak değil:aman2:
 

armaganimo

Üye
doğuş59 sana sesleniyorum bir kere anycool marka telefonlarda eskiden çabuk bozulma özelliği vardı.şimdi çinliler telefon yarışında öne geçebilmek için sağlam telefonlar üretiyor araştırmalara göre yakında her 5 kişiden birinin elinde anycool marka telefon olacak
 


Üst Alt