anna kullanmak ...sigara icmek...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
anna kullanmak ...sigara icmek...
symbian anna ve sigara icmek bence pismanliktir ...ama nasilki sigariyai zararli oldugunu bile bile icmek varya annada ole bise cok problemli ama kullanmaya devam ediyoz...HADI HERKES ANNAYLA ILGILI SADECE 1 PROBLEMINI ..yazsin bakalim birbirinden farkli kac tane problemi var sigaranin bi cok zarari gibi...
 
Benim arkadas ilk ciktigi zamandan beri kullaniyor ve hic bir problemle karsilastigini gormedim...(n8)
 
    Konu Sahibi
valla ne diyimkiii hella..l olsunn o arkadasina gercekten cok ilginccc
 
hard format attıktan sonra güncellemeyi yükle ve açılışta dil ingilizce seçeneğini işaretle sonra istediğin programları yükle sorun çıkmaz. benim n8 imde hiç sorun yok şükür.. sen dene bi.
 

u_cosar

Üye
son sürüm gelene kadar sadece bazı uygulamaları yükleyemiyordum ve yaptığım hack telefonun bataryasını çıkartınca bozuluyordu ama son sürüm geldikten beri herhangi bir sorunum olmadı Çok şükür
 

Jerkez38

Üye
024 hackli annadan memnundum. ama bu 025 geldi nefret ettim annadan
 
bu 025 i nerden yükleyebiliriz ? bvende hala görünmüyor?
 

trontr

Üye
25 mükemmel bence dah sorun yaşamadım
 

Uruloki

Üye
belle flash beyler süper çözüm bence
 
Tepkiler: -omer-
    Konu Sahibi
ya belleyi flaslayin yada 25/07 yi ama sadece bilgim kadaryla navide var 25/7

----------Eklendi @ 17:18:30 ---------- Yazıldı @ 17:16:54 ----------

ben belleyi flasliycaktim ama ooldi 25 tn gecis yokmus /.....
 

aydnzara

Üye
Oyun yüklenmemesi,zaten başlıbaşına en büyük sorun.Tşk nokia zaten oyun çıkmıyordu şimdıde hiç yüklenmiyor!
 
    Konu Sahibi
swertifikan yokumu neden yuklemiyonn bide yazilim veriyonun kaccc
 

Uruloki

Üye
yoo ne alaka 22 nin dosyaları indir sonra istediğin belle cfw sini ordan phoenix dende anna dosyalarını seç onları optionsdan belle nin kilerle değiştir ve yazılım güncellemeye bas ve belle desin
 

by_oguz

Üye
sigara ne kadar zararlı olsada yeri geldiğinde sigara büyük zevk verir adama. n8 im de öyle, bazen deli ediyor bazen zevk veriyor. zevk derken lütfen yanlış anlamalar yapmayın
 
Tepkiler: alayisyan024

Mayk29

Üye
belle de camera sorunu vardı tekrar anna ya gectim 24 olanına 25 bende navi de görün müyor nedense
belle de cektigin resimler görünmüyor galeride bazen donma sorunu da olabiliryor du.
 
22 ve 24 sürümlerindeki qt sorunu yüzünden sevmiyordum annayı. Ama 25 sürümü ile sorunum kalmadı. Anna servis pack ilede telefonun şarj süresi azda olsa uzadı. Kısacası memnunum annadan.
 
    Konu Sahibi


----------Eklendi @ 17:58:56 ---------- Yazıldı @ 17:57:21 ----------

25.07 su anda bi sorun yok ama ya bu flasha atmayi bilmeyenler yada cesaret edemiyn ler ne yapsinnn...keseke cokkkkk parm olsada forumdaki n8 kullanicilarina birer glaxi s II alsammmm ahhhh
 

aydnzara

Üye
25 sürümü nasıl yükleriz telefon üzerinden
 
Ben almayı düşünüyorum Galaxy S II ama N8'imi bırakmam
 

Uruloki

Üye
madness haklısın belle den sonra bi değişik cihaz süper oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...