Anna güncellemesi öncesi Klasik eski tema

Sponsorlu Bağlantılar

aasime

aasime

Üye
    Konu Sahibi
Anna güncellemesi öncesi Klasik eski tema
Anna güncellemesinden önceki Klasik eski temayı özleyenler...





 
  • Beğen
Tepkiler: boran6263, fatsayakup52, ultrAslan.sefer ve 7 diğerleri


prk6060

Üye
Teşekkür ederim.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Olay budur yahu ...:) Varol güzel kardeşim ... Gerçekten çok makbule geçti bu paylaşım ...
Telefona anna güncellemesi yapmıştım , eski tema dolayısıyla siliniyor ... Ben de eski temasını çok seviyordum , ama eski temayı geri getirmeyi de bilmiyordum ... . Meğer keramet bu paylaşımdaymış demek ki :ehe
Teşekkürler kardeşim ...
:oke:
 
aasime

aasime

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim.
 

yuksel784

Üye
Bu dosyaları filesonic le upload edıyorsunuz ama tek bır dosya indirebiliyoruz bi el atarmısınız
 
01kubi

01kubi

Üye
saolasın
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
:tşk:
 

martyu20

Üye
Emeğine sağlık :good:
 
HolyCarboy

HolyCarboy

Üye
Çok sagol kardeşim kaçgündür bunu arıyorum :tşk:
 

derya2048

Üye
lanet olası güncellemeyi yaptım ve her şey değişti.horizon temasını indirdim evet ama telefondaki office,cnn gibi bir çok uygulama silindi güncelleme de. garanti kapsamında yollasam olur mu acaba?
 

huxobahci

Üye
yahu ne güncellemeymiş ya Allah Razı Olsun
 
deathlesshe

deathlesshe

Üye
:tşk:
 
ciwan__47

ciwan__47

Üye
:tşk:
 
caglar_ulus

caglar_ulus

Üye
lanet olası güncellemeyi yaptım ve her şey değişti.horizon temasını indirdim evet ama telefondaki office,cnn gibi bir çok uygulama silindi güncelleme de. garanti kapsamında yollasam olur mu acaba?
kardeş wifi den günçelle telefonu office uygulamaları geri geliçektir emin ol sen günçelle yıp hard format attn sanırım anna yı bende sevmiyorum belle gelsin deniçem olmadı telefoncuya eski sürümü yükletiçem
 
__xXx__

__xXx__

Üye
:tşk:
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Teşekkürler
 
HolyCarboy

HolyCarboy

Üye
ya çok saol kardeşde sanki telefon geldiğindede bu tema wardı zaten ama biraz daha değişikti gibime geldi bide bazı simgeler deişmior TV Videolar felan mesela eskisi gibi ?
 
ayıboğan kaan

ayıboğan kaan

Üye
valla büyüksün
 
__xXx__

__xXx__

Üye
bence harika tema
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
:tşk:
 


Üst Alt