Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
anket-- hangisinin sesi daha yükse??
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kisacafd
Üye
Konu Sahibi
anket-- hangisinin sesi daha yükse??
A-k750i
B-w810i
C-k790i
D-w700
tnraksy
Üye
B) w810i
coolthinker
Üye
w810i
lynx_dj
Üye
k750i
rex1984
Üye
acusticli w810i yi tek geçerim
mc_attack
Üye
k750i
koktayx
Üye
w810i
tehir2
Üye
A-k750i
327
Üye
w700
emrullah112
Üye
ya sacmalamayın erıcsson modellerınde en fazla ses cıkaran telefon k750i dır....gerısı yalan w810 yanında hıc kalır
sabry09
Üye
elbette k750i bi telefoncu olarak tercihim
memqqq
Üye
k750i
withoutme
Üye
c k790i
emrullah112
Üye
k750i
ERHAN58
Üye
w810i
kebelek
Üye
W810i her zmn tek gecer
seljuk_1987
Üye
k810i tekkkkkkkkkk
yakan
Üye
K750i
Bunuda müdürden hep fazla çıkan ses yüzünden yediğim fırçalardan biliyorum..
mrmikeda
Üye
w700 daha çok çıkartıyor aynı müzikleri w700 w810 ve k750 ye atıp denedim w700 daha çok çıkarrtttı