anket-- hangisinin sesi daha yükse??

Sponsorlu Bağlantılar

Hangi telefonun sesi daha yüksek

  • k750i

    Kullanılan: 4 36.4%
  • w810i

    Kullanılan: 4 36.4%
  • w700

    Kullanılan: 2 18.2%
  • k790i

    Kullanılan: 1 9.1%

  • Kullanılan toplam oy
    11
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kisacafd

kisacafd

Üye
    Konu Sahibi
anket-- hangisinin sesi daha yükse??
A-k750i
B-w810i
C-k790i
D-w700
 


tnraksy

tnraksy

Üye
B) w810i
 
coolthinker

coolthinker

Üye
w810i
 

lynx_dj

Üye
k750i
 

rex1984

Üye
acusticli w810i yi tek geçerim
 

mc_attack

Üye
k750i
 

koktayx

Üye
w810i
 

tehir2

Üye
A-k750i
 
327

327

Üye
w700
 

emrullah112

Üye
ya sacmalamayın erıcsson modellerınde en fazla ses cıkaran telefon k750i dır....gerısı yalan w810 yanında hıc kalır
 
sabry09

sabry09

Üye
elbette k750i bi telefoncu olarak tercihim
 

memqqq

Üye
k750i
 

withoutme

Üye
c k790i
 

emrullah112

Üye
k750i
 
ERHAN58

ERHAN58

Üye
w810i
 
kebelek

kebelek

Üye
W810i her zmn tek gecer
 

seljuk_1987

Üye
k810i tekkkkkkkkkk
 

yakan

Üye
K750i

Bunuda müdürden hep fazla çıkan ses yüzünden yediğim fırçalardan biliyorum..:oke:
 

mrmikeda

Üye
w700 daha çok çıkartıyor aynı müzikleri w700 w810 ve k750 ye atıp denedim w700 daha çok çıkarrtttı
 

SefaRR

Üye
w810i
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt