Ankara'dan Asker Selamı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Vay Vay vay vayyyyy Abim gelmiş sitenin neşesi eğlencesi abi seni çok seviyorum ya burada gördüm inan ne kadar sevindim Hoşş geldin


İlan-ı aşk etti resmen

Hoşbulduk kardeşim benim Nasılsın konuşmayalı
 
    Konu Sahibi


Iyidir Bro .. Seni Sormalii .. Askerlik Nasil Gidiyor .? Alisabildin Mi .? Nasil Oralar .?

Cok Sukur Sorun Yok .. =]

Alışma sürecini çabuk atlattım ama biraz soğuk buralar. Ve rütbeli kaynıyor. Dünyanın en büyük Tümen'iymiş gerisini sen düşün artık Usta birliğine gidince büyük ölçüde rahatlarım hayırlısıyla, burada kalmazsam..

Geçmiş olsun, sevindim
 

Hmm, E Hayirlisi Olsun Senin Icin .. =]

Tesekkurler .. =]
 

MrTech

Üye
Oo abim nabüün mesaj yazıyorsun parantez içindeki çok ayıp
 
    Konu Sahibi
Oo abim nabüün mesaj yazıyorsun parantez içindeki çok ayıp

iyilik seni sormalı
Aynı mesajı 20-30 kişiye attım, parantez olmasaydı 900'lü hatları bile solda sıfır bırakırdı O kadar kişinin arasında unuttuklarım oldu, kime gönderip göndermediğimi tam bilmiyorum bile. Numarası olupta benden mesaj almayanlar kusuruma bakmasın, selamımı buradan yollamış oldum zaten
 
Tepkiler: MasteLaa
Dün konuştuk muhammed abiyle. Ne dediğini anlamıyorum ya bitek benmi böyleyim herkestemi aynı
 
    Konu Sahibi
Dün konuştuk muhammed abiyle. Ne dediğini anlamıyorum ya bitek benmi böyleyim herkestemi aynı

Sadece sende öyle oluyor Demek ki benlik bi sorun değil Sesim mi cızırtılı geliyor anlamadım ki


- - - Eklendi - - -

Her şeyin bir sonu olduğu gibi, izinim de sonu geldi. Bir aksilik olmazsa haftaya yine sizlerleyim Kalın sağlıcakla
 

Sanada hayırlı atışlar muhammed abi

Roger that .
 

vay haci aleykumselam hosgeldin


- - - Eklendi - - -

ben sonuna yetistim.haftaya gorursun ancak msjimi
 

Abi g3 ile resim çekip bana göndermezsen küserim
 
    Konu Sahibi


vay haci aleykumselam hosgeldin


- - - Eklendi - - -

ben sonuna yetistim.haftaya gorursun ancak msjimi

İlerigörüşlülüğüne hastayım

Cümleten selamün aleyküm

Sivil mi kamuflajlı resim mi Emre?
 
Tepkiler: Tuba.Erva

doctorrr

Üye
Hafta arası hep burdaydın yapma gözünü seviyim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...