Ankara'dan Asker Selamı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
aksaray mı? Niye baştan söylemedin ki? Gırşaara yahın hemi? Niresin torpah?

Kırşehir'i bilmem, Aksaray'a da yakın zamanda 2 kere gittim sadece. Kimlikte bile istanbul yazıyor, tekmili istanbul olarak veriyorum
Gülağaç ilçesinin bi köyündenik
 
    Konu Sahibi
420 küsür herhalde Yunus Kasım 21'den hesaplanıyor
 


Kırşehir'i bilmem, Aksaray'a da yakın zamanda 2 kere gittim sadece. Kimlikte bile istanbul yazıyor, tekmili istanbul olarak veriyorum
Gülağaç ilçesinin bi köyündenik

hani alanyalıydin hocam.. Şimdi de ıstanbul çıktı.? yoksa kardeş annen seni ıstanbulda mi doğurdu
 
    Konu Sahibi
hani alanyalıydin hocam.. Şimdi de ıstanbul çıktı.? yoksa kardeş annen seni ıstanbulda mi doğurdu

Alanya nereden çıktı bilmiyorum ama doğduğum koltuk kömürlükte duruyor halen Sadece bi kat üste taşındık o kadar Kısacası İstanbul'luyum
 


Evet kardeşim, ordayım Şubat'ın ilk haftasına kadar Nerden biliyorsun orayı?

Burada her şiveden insan var Aykut, o yanı çok güzel
Ben de Elvankent te oturuyorum okula giderken otobüs oradan geçiyor bende baktığımda kalabalık vardı yemin töreni var diye tahmin etmiştim
 

CABBAR

Üye
doğum günü meselesi ne oldu Muhammed ? Tarih mı yanlış
 
    Konu Sahibi
bi dj askerde ne yapabilirki belki bando takımına alırlar birlikte remix yaparız

Muayenede Dj'im desen yazmaz ki : Tank şoförlüğünü çoğu asker arkadaşım beğenmiyor ama benim için bi sorun yok, zoru seven biri olarak Hem siyah beresiyle ayrıcalığını ortaya koyuyor :P Şekiliz anlayacağın


- - - Eklendi - - -

Ben de Elvankent te oturuyorum okula giderken otobüs oradan geçiyor bende baktığımda kalabalık vardı yemin töreni var diye tahmin etmiştim

Tahmin ettiğimiz kadar olmasa da gerçekten kalabalıktı Hala kaç bin acemi asker var bilmiyorum ama 5000'den aşşağı değildir. Ailelerimizle birlikte bu sayı 3'e, 4'e katlandı, gerisini siz düşünün


- - - Eklendi - - -

doğum günü meselesi ne oldu Muhammed ? Tarih mı yanlış

Ayın 20'siydi. Konuda da yazdım zaten.. O değilde bi insanın doğum gününde hizmet mangasında olması ve kimse tarafından kutlanılmaması nedir bilir misiniz O günlerde sadece burada kutlanılmış demek ki.. Kutlayanlara tekrar teşekkür ederim, Sevindirdiniz beni

Hatırlamıyorum Osman da bütük ihtimal karıştırmışsındır biriyle
 

MasteLaa

Üye
Vay Vay vay vayyyyy Abim gelmiş sitenin neşesi eğlencesi abi seni çok seviyorum ya burada gördüm inan ne kadar sevindim Hoşş geldin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...