jackalmami
Üye
-
Konu Sahibi
-
İdare ediyoruz abi
Vay kardeşim, iyidir ya ne olsun, sen nasılsın?
aksaray mı? Niye baştan söylemedin ki? Gırşaara yahın hemi? Niresin torpah?
İdare ediyoruz abiŞafak kaçtı bu arada
şafak saymıyor galiba muhammed
420 küsür herhalde YunusKasım 21'den hesaplanıyor
Afyonluyum ben. Afyonluya demişler g ile başlayan 3 hayvan ismi söyle diye
goç
guzu
goyun demişAma ben hiç beceremem
Ankara etimesgut zırhlı birliklerdemi askerlik yapıyorsun abi
Kırşehir'i bilmem, Aksaray'a da yakın zamanda 2 kere gittim sadece. Kimlikte bile istanbul yazıyor, tekmili istanbul olarak veriyorum
Gülağaç ilçesinin bi köyündenik
hani alanyalıydin hocam.. Şimdi de ıstanbul çıktı.?yoksa kardeş annen seni ıstanbulda mi doğurdu
Ben de Elvankent te oturuyorum okula giderken otobüs oradan geçiyor bende baktığımda kalabalık vardı yemin töreni var diye tahmin etmiştim
Evet kardeşim, ordayım Şubat'ın ilk haftasına kadarNerden biliyorsun orayı?
Burada her şiveden insan var Aykut, o yanı çok güzel
Alanya nereden çıktı bilmiyorum ama doğduğum koltuk kömürlükte duruyor halenSadece bi kat üste taşındık o kadar Kısacası İstanbul'luyum
bi dj askerde ne yapabilirkibelki bando takımına alırlar birlikte remix yaparız
Ben de Elvankent te oturuyorum okula giderken otobüs oradan geçiyor bende baktığımda kalabalık vardı yemin töreni var diye tahmin etmiştim
doğum günü meselesi ne oldu Muhammed ? Tarih mı yanlış
Hele karadenizlilere bayılıyorum ya ama yaşlı amcalar teyzeler harika konuşuyor. Anlamıyorum ama olsun
Ben Kireçburnu ağzıyla konuşuyorum hafız
Lazca ayrı Karadeniz ağzı ayrı
Ben Kireçburnu ağzıyla konuşuyorum hafız
Neamiş? Gidelim ağazını burnunu kıralım hafız!! Köprüden geçerken müfredatın değişsin emi
o ayrı zaten
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?