Ankara'dan Asker Selamı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bi dj askerde ne yapabilirki belki bando takımına alırlar birlikte remix yaparız
 
    Konu Sahibi
Bizim bölükte 2 tane var, adamlar rahat Ama Asteğmen olarak 12 ay yaparsan rahat edemezsin..
 
<marquee>Gır Gır</marquee>

neden olmiyi bu
 
    Konu Sahibi
mami biz iyiyiz de sen nöördün guban. Çözdün mu angara ağzını?

İyiyim bi sorunum yok çok şükür. Yemekleri de güzel Angara ağzını çözmeme gerek yok, zaten Aksaray'lıyım
Unutmak.. Zaman buldukça sırayla yazmaya çalışıyorum kardeşim, kusura bakma
 


İyiyim bi sorunum yok çok şükür. Yemekleri de güzel Angara ağzını çözmeme gerek yok, zaten Aksaray'lıyım
Unutmak.. Zaman buldukça sırayla yazmaya çalışıyorum kardeşim, kusura bakma

aksaray mı? Niye baştan söylemedin ki? Gırşaara yahın hemi? Niresin torpah?
 
    Konu Sahibi

ben büyük ihtimal posta yada ne biliyim er gazinosunda televizyon görevlisi olurdum bana öyle geliyo

Televizyon görevlisi iyi de posta için aynı şeyi söyleyemem, belli olmaz, yerine göre değişir.. Hayırlısı olsun
 
Ankara etimesgut zırhlı birliklerdemi askerlik yapıyorsun abi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...