mete_bey
Üye
Ankarada İphone 3G 8GB (Ocak 2011 kadar Garantili)
Merhaba arkadaşlar.
Elimde İphone 3G 8GB Black cep telefonu bulunmaktadır.
Telefonun ikinci sahibiyim.
Ekranda herhangi bir çizik ve ölü piksel bulunmamaktadır.
Arka kapakda mutelif çizikler mevcuttur.
Telefonun herhangi bir sıkıntısı bulunmamaktadır.
İhtiyaçdan değilde yüksek model telefon aldığım için satılıktır.
Bu yüzden kesinlikle takas teklifinde bulunmayınız.
Telefon GENPA garantisi altındadır.
Tüm GSM şebekeleri ile çalışmaktadır.
Elimde İphone 3G 8GB Black cep telefonu bulunmaktadır.
Telefonun ikinci sahibiyim.
Ekranda herhangi bir çizik ve ölü piksel bulunmamaktadır.
Arka kapakda mutelif çizikler mevcuttur.
Telefonun herhangi bir sıkıntısı bulunmamaktadır.
İhtiyaçdan değilde yüksek model telefon aldığım için satılıktır.
Bu yüzden kesinlikle takas teklifinde bulunmayınız.
Telefon GENPA garantisi altındadır.
Tüm GSM şebekeleri ile çalışmaktadır.

