ankara içi temiz iphone 3gs/32gb simfree

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
ankara içi temiz iphone 3gs/32gb simfree
ürün satılmıştır...
 


USAForever

USAForever

Üye
tamir gördümü ? Kimden satılıyor ve kutu içeriği nasıl
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
tamir görmedi 1 yıllık cihaz. Sahibinden satılık sadece şarj aleti var ve kutusu sanırım çalındı
 

jigsaw_54

Üye
forum kuralları gereği ilanınızda numaranızı eklerseniz daha sağlıklı olur

güzel cihaz hayırlı satışlar :oke:
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
telefondan ulaşmanız biraz zor surekli dersteyim mail yazayım olmaz mı?
 

safajk

Üye
c6 01 ile takas düşünürmüsün? düşünürsen:naughty: üzerine ne kadar istersin:pro:
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
sadece belli cihazlarla takas düşünüyorum onuda ilanda belirtiyim hemen :)
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
çatlakda olmasa telefon supermiş :) Hayırlı satışlar
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
fiyat iyiymiş lakin çatlaktan dolayı vaz geçtim hayırlı satışlar
 

kaan4554

Üye
Dostum çatlak gerçekten rahatsız edici derecede.Fiyatı 550-600 dolaylarına çekersen belki alıcı çıkabilir.Ya da arka kapağı değiştirtmeni tavsiye ederim.
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
çatlak konusunda haklısınız da 600e kadar çekemem. yeni kasa satıyolar yan sanayi 25 tl birşeye yarayacagını pek sanmiyorum :) bakalim sağlam bişey bulursam taktiricam
 

daksy

Üye
selamlar bendede n900 var temiz kayıtlı takas dusunursen 0541 373 29 91 tel numaram.
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
teklifiniz için teşekkürler fakat model yükseltme niyetindeyim :) aynı veya biraz daha iyi/kötü bir telefon almak istemiyorum.
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
fiyatı 20tl düşürdüm...
 
covar

covar

Üye
fiyatı 20tl düşürdüm...


şahsen ben o kadar para vermem 2.el iphone 3 gs ye cok eski model tlfn 320 x 480 piksel ekranı var yani o kadar iyi değil hd video kayıt yok cok eksiği var ve fiyatı cok pahalı iphone alıncaksa iphone 4s alınmalıdır bana göre
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
konumuzla ne alakasi var kardesim parasi olan var olmayan var!
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
fiyatı 600e çektim acil satmak istiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt