arkadaslar sybian belle yi bakim moduna aldi buda bundan bellenin sonu demektir ustduzey oyun firmalari gamelof,EA vb gibi firmalar yavas yavas destegini cekmeye basladi nokia eger android e gecmesse iflasi yakindir isterse tl 41 mp degil 41 gp kamera koysun htc samsung iphone gibi firmalar basta olmak uzere hic kimsele basacikamaz hernekadar yavas yavas microsoft tan destek alsada