^^AnaCOnDA^^
Üye
Anelkanın Telefonundaki Mesajlar
Fenerbahçe’de hakkında her geçen gün bir transfer haberi çıkan Anelka haberleri böyle yalanladı.
<div align="CENTER"></div>
İngiliz gazetelerine hiç konuşmadığını açıkladığı mesaj...)
Anelka yalan haberlerin kaynağını da SABAH'a açıkladı: "Beni satıp komisyon almak isteyen menajer Ken Anderson dedikodu yayıyor.".
F.Bahçe'den ayrılmayacağını söyleyen Anelka için İngiltere'de "Newcastle ile görüşüyor, Everton ile anlaştı. Fenerbahçe'de mutsuz" gibi haberlerin çıkmadığı gün yok. Fransız oyuncu bunlara isyan ediyor. Fenerbahçeliler de çok şaşırıyor. Peki bu haberler niye çıkıyor? Anelka yine SABAH'a açıkladı. Anelka'ya göre bu haberlerin sorumlusu Ken Anderson isimli menajer. Everton ile 1 yıl sözleşmesi bulunan Anderson, İngiliz kulübünden "Anelka'yı getir, komisyon al" şeklinde bir öneri aldı. Onun F.Bahçe'de mutlu olduğunu görünce taktiğini belirledi.
(F.Bahçe'nin Everton- 'dan büyük olduğunu söylediği mesaj.)
Yıpratma Taktiği Uyguluyor Everton ve Newcastle United'ın kendisini istediği haberlerini yayarak Anelka ile Fenerbahçe'ninarasını açmayı hedefledi. Anderson aracıları da devreye soktu ve Fransız'a Everton'un resmi teklifini sundu. Anelka'nın yanıtı 'hayır' olmakla beraber aşağılayıcı biçimdeydi: "Fenerbahçe gibi büyük bir kulüpten Everton gibi daha küçük bir kulübe niye düşeyim..." Hatta bu konuşmayı duyan iki Fenerbahçeli futbolcu da Fransız yıldızın yanıtlarını ağızları açık izlediler. Sonuç olarak İngiliz basınında çıkan haberlerin kaynağını bilen Anelka bunlara kulak asmıyor, sezon sonuna kadar da Fenerbahçe'de kalacağını, önümüzdeki sezon için fikri olmadığını ama sarı-lacivertli kulüpte mutlu olduğunu defalarca yineliyor
<div align="CENTER">Resmi sitede bile yoktu...</div>
(Teklif geldiğini ama burada mutlu olduğunu içeren mesaj.)
Anelka, F.Bahçe'nin resmi sitesine de hakkındaki transfer söylentilerini yalanlayan açıklamalarda bulundu. Ama olayın iç yüzünü, işin bir menajerin oyunu olduğunu sadece SABAH'a açıkladı. F.Bahçe taraftarını "Türkiye'nin en iyi gazetesinden" rahatlattı...
Deniz Derinsu/ Sabah
<div align="CENTER"></div>
İngiliz gazetelerine hiç konuşmadığını açıkladığı mesaj...)
Anelka yalan haberlerin kaynağını da SABAH'a açıkladı: "Beni satıp komisyon almak isteyen menajer Ken Anderson dedikodu yayıyor.".
F.Bahçe'den ayrılmayacağını söyleyen Anelka için İngiltere'de "Newcastle ile görüşüyor, Everton ile anlaştı. Fenerbahçe'de mutsuz" gibi haberlerin çıkmadığı gün yok. Fransız oyuncu bunlara isyan ediyor. Fenerbahçeliler de çok şaşırıyor. Peki bu haberler niye çıkıyor? Anelka yine SABAH'a açıkladı. Anelka'ya göre bu haberlerin sorumlusu Ken Anderson isimli menajer. Everton ile 1 yıl sözleşmesi bulunan Anderson, İngiliz kulübünden "Anelka'yı getir, komisyon al" şeklinde bir öneri aldı. Onun F.Bahçe'de mutlu olduğunu görünce taktiğini belirledi.
(F.Bahçe'nin Everton- 'dan büyük olduğunu söylediği mesaj.)
Yıpratma Taktiği Uyguluyor Everton ve Newcastle United'ın kendisini istediği haberlerini yayarak Anelka ile Fenerbahçe'ninarasını açmayı hedefledi. Anderson aracıları da devreye soktu ve Fransız'a Everton'un resmi teklifini sundu. Anelka'nın yanıtı 'hayır' olmakla beraber aşağılayıcı biçimdeydi: "Fenerbahçe gibi büyük bir kulüpten Everton gibi daha küçük bir kulübe niye düşeyim..." Hatta bu konuşmayı duyan iki Fenerbahçeli futbolcu da Fransız yıldızın yanıtlarını ağızları açık izlediler. Sonuç olarak İngiliz basınında çıkan haberlerin kaynağını bilen Anelka bunlara kulak asmıyor, sezon sonuna kadar da Fenerbahçe'de kalacağını, önümüzdeki sezon için fikri olmadığını ama sarı-lacivertli kulüpte mutlu olduğunu defalarca yineliyor
<div align="CENTER">Resmi sitede bile yoktu...</div>
(Teklif geldiğini ama burada mutlu olduğunu içeren mesaj.)
Anelka, F.Bahçe'nin resmi sitesine de hakkındaki transfer söylentilerini yalanlayan açıklamalarda bulundu. Ama olayın iç yüzünü, işin bir menajerin oyunu olduğunu sadece SABAH'a açıkladı. F.Bahçe taraftarını "Türkiye'nin en iyi gazetesinden" rahatlattı...
Deniz Derinsu/ Sabah
