Telefon Tavsiyesi Androide geri dönüş

Sizce Hangisi ?

  • LG G3 3 Ram 32 Gb

    Kullanılan: 6 16.7%
  • Asus Zenfone 2

    Kullanılan: 4 11.1%
  • Xperia Z3 Compact

    Kullanılan: 16 44.4%
  • Android One 4G

    Kullanılan: 6 16.7%
  • Note 3

    Kullanılan: 4 11.1%

  • Kullanılan toplam oy
    36

yeumyang

Moderator
z3 compakt kamerasında pembeleşme sorunu vardı sorunu cözdülermi bir araştırın cihazı alırken kotrol edin fotografın ortasında pembeleşme oluyordu başka sıkıntı cıkarmaz
 

yeumyang

Moderator
vardı sorunu cözmüşlerdir o zaman bizzat gidip kendim incelemiştim
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Pembelesme sorunu kamera sensörü değişmeden çözülmez ki? Nasıl düzelsin.
 

PriZm

Üye
O pembeleşme sorunu ısıdan dolayı oluyor ve normal bir olay. Çipset'in kameraya uzak konumlandırıldığı cihazlarda bu sorun az yaşanıyor yada hiç yaşanmıyor.
 
HTC'de aynı sorun kamera sensörü değiştiğinde halloluyor. Bir daha da tekrarlamıyor...
 

yeumyang

Moderator
sonraki sürümlerde düzeltmiş olabileceklerini düşünmüştüm
 
Alanlar yazsa da bilgilensek. Ben sürekli forumlarda veya teknoloji haber sitelerinde dolaştığım için son öğrendiklerime göre durum bu. Hayır cihazın kronik sorunu dert değil, garanti kronik sorunu değişim veya her hangi bir şekilde hallediyorsa bence sorun yok. Ancak Sony Türkiye Yetkili Teknik Servisi diye bir şey olmadığından dolayı ortada problem var.
 
Tepkiler: muhammettvurucu

3onur5

Üye
kamera her ısındığında pembeleşicekse bence kafaya takılcak bi sorun herhangi bi teknoloji mağazasında 2-3 dk fotoğraf çek bi dene almadan önce içine sinerse alırsın z3 compact
 
    Konu Sahibi
Galiba çıtayı yükselteceğim. Z3 Compact biraz kalın kare gibi duruyor. Z3'e yönelebilirim.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

yeumyang

Moderator
ilk sayfada bütcem yok demiştiniz eger bütceniz yeterse alın güzel cihaz
 
Tepkiler: Mad EagLe

yeumyang

Moderator
bence z3 c yi alın kalın cihaz ama güzel bizzat kendim incelemiştim bütcem yetmedi alamamıştım sizde bütcenizi zorlamayın bence forumda elinizdeki cihaza alıcı bulabilirsiniz bence
 
Tepkiler: muhammettvurucu

0MG90

Üye
Z2 kullanan biri olarak öneririm Z3 ve Z3c'yi. Bence pişman olmazsınız.
 
    Konu Sahibi
bence z3 c yi alın kalın cihaz ama güzel bizzat kendim incelemiştim bütcem yetmedi alamamıştım sizde bütcenizi zorlamayın bence forumda elinizdeki cihaza alıcı bulabilirsiniz bence
İlan var talep yok
 

turancen

Üye
Kardeş bütçe yok diyorsunuz 1500 ve 1600 lık cihaz alıyorsunuz, nasıl bir bütçeymiş bu 1 buçuk yıldır s2 kullanıyorum, bunu bile zar zor aldım, tek oynadığım oyun clash of clans, başkada hiç oyun yok, son model telefon alsam bile (alamam maalesef) sadece bu oyunu oynayacağım, biraz daha katın note 4 alın derim.
 
    Konu Sahibi
Samsung düşünmüyorum işyerim fırsat sunuyor bunu öğrendim 1000 liralık düşük bir kredi alıp alacağım operatör şirketlerinden 1800'lük telefona 2500 tl verip taahhütlü kalmaktan iyidir
Fikrim değişti. Birkaç sitede htc desire eye cihazını inceledim. Telefonda aradığım bütün özellikler var özellikle 13 MP ön kamerası ilgimi çekti. O kadar iyi performans beklemiyordum bugün teknosada denedim gerçekten mükemmel bir cihaz olmuş ön kamera aynadan daha güzel gösteriyor. Tek bir eksi yanı var bataryayı biraz düşük yapmışlar 2400 mah ama kullananlar problem olmadığını belirtiyor. Zaten taşınabilir powerbankım var çok problem olacağını düşünmüyorum
 
Tepkiler: muhammettvurucu