android uygulama yazında indirek

Sponsorlu Bağlantılar



OPC

OPC

Üye
Biriniz bana hangi müzikçalar hangi video oynatıcı hangi antivirüs hangi temizleyici hangi arkaplanda çalışan uygulamaları yeniden başlamamak üzere kapatan hangi online olmayan oyunları kurdugunuzu ve oynadığınızı yazabilir mi :D

Müzik çalar romlarda omich geliyor genelde çok iyi değil idare eder kullanımı rahat. Temizleyici clean master kullanıyordum bir aralar. Arkaplan uygulamaları için greenify kullan ama o komple uyutuyor. Online oyun Boom Beach oynuyorum az online olarak Resimli Kelime Bulmaca online olmayan da Piano Tiles
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Müzik çalar romlarda omich geliyor genelde çok iyi değil idare eder kullanımı rahat. Temizleyici clean master kullanıyordum bir aralar. Arkaplan uygulamaları için greenify kullan ama o komple uyutuyor. Online oyun Boom Beach oynuyorum az online olarak Resimli Kelime Bulmaca online olmayan da Piano Tiles
tamamen uyutuyosa güzel :D googleın bissürü uygulaması var gereksiz çalışan :) online oyundan kastım travian gibi sürekli geliştirmek gereken oyunlar. yoksa oyun açılmak için internete ihtiyaç duyuyorsa sadece önemli değil :)
 
abandonware

abandonware

Üye
müzikte poweramp hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: OPC ve -Börteçine-
Invoke

Invoke

Üye
Yazın diyince ben de kod yazalım istiyorsun sandım. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90, -Börteçine- ve The Shadow
abandonware

abandonware

Üye
aldım onu :) satın almaya değer umarım :Dşimdi baktımda powerampde rap eqolayziri yok :(
yazarsanız daha güzel olur hem beleşe olur :D

rap eq olmaz.. eminem falan dinliyorsan bass'a al, ben öyle yapıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
abandonware

abandonware

Üye
T-rap dinliyorum ben :) sehabe, joker, allame,sansar salvo, pit10 gibi :) öerini dikkate alacağım :)
o zman pek eq ile uğraşma.. çünkü türkçe müzilkerin birçoğunun ses çözünürlüğü ve prodüksiyonu iyi olmadığı için eq üzerinden istediğin performansı alamıyorsun.. yabancı müziklerin 320 kpbs çözünürlüğünde olanlarını inidr hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
o zman pek eq ile uğraşma.. çünkü türkçe müzilkerin birçoğunun ses çözünürlüğü ve prodüksiyonu iyi olmadığı için eq üzerinden istediğin performansı alamıyorsun.. yabancı müziklerin 320 kpbs çözünürlüğünde olanlarını inidr hocam
yabancı müzik 0(sıfır) bende :) ama sehabenin özellikle son şarkıları 256 ve üstü kbps. bide onun müziğinde ses önemli gerçekten beat o kadarda farketmiyo
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware

MaxipmaN

Üye
uygulama isimleri nerde :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve The Shadow


Üst Alt