Uygulama android telefonumu nasıl eğlenceli hale getiririm?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bboyQ7

bboyQ7

Üye
    Konu Sahibi
android telefonumu nasıl eğlenceli hale getiririm?
4 gün önce galaxy w aldım ama bu kısa sürede telefondan soğudum ama galiba sorun bende herkezin öve öve bitiremedigi androidi gözümde çok büyütüp beklentilerimi çok yüksek tuttum galiba.Yada oyun ve uygulamaları yeterince tanımıyorum. Kısacası siz android cihazınızı nasıl eğlenceli hale getiriyorsunuz bunu merak Ediyorum...
 


ozakin70

ozakin70

Üye
Maxicep te takılarak :thumbup:
 
  • Beğen
Tepkiler: VolBlood ve Xelord
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Tema programı kur. Go launcher olabilir. Popüler oyunları yükle. Online modern combat 3 oyna :) Garanti sorun olmayacaksa rom yükle vs.

- - - Eklendi - - -

Maxicep te takılarak :thumbup:
en önemlisi bu :D
 
muratvemine

muratvemine

Üye
Futbolu seven birisin :D.Ne duruyrsun fifa12 real football 12 seni beklioo
 
El-CD

El-CD

Üye
Şimdi site ismi söylerim de reklama girer. Apk mania'ya filan bir uğra
 
-Emre

-Emre

Üye
4 gün önce galaxy w aldım ama bu kısa sürede telefondan soğudum ama galiba sorun bende herkezin öve öve bitiremedigi androidi gözümde çok büyütüp beklentilerimi çok yüksek tuttum galiba.Yada oyun ve uygulamaları yeterince tanımıyorum. Kısacası siz android cihazınızı nasıl eğlenceli hale getiriyorsunuz bunu merak Ediyorum...

önce bi launcheq yükle go veya yandex shell. Yandex shell iyidir ama kasar. Bir de önemli oyunlar tabi (çok satan, popüler) angry birds serisi, fruit ninja, temple run (oynarsan bırakamazsın .D) asphalt serisi, nova serisi , shadowgun, gta III, modern combat 3. Bunlar örnek tabi binlerce oyun ve uygulama war internette .galaxy w ekran çözünürlüğü 480X800, WVGA diye geçer, gpun da adreno 205 bunun için her türlü şey var :) hadi kolay gelsin :D

- - - Eklendi - - -

launcher dicektim .D
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
galaxy wde hiçbir launcher kasmiyor popüler olanlarin hepsini denedim ;) modern combat 3 temple run bide jetpack joyrideyi yükle dead triggeri da yükleyebilirsin ama azcik kasiyor
 
bboyQ7

bboyQ7

Üye
    Konu Sahibi
Allah razı olsun hepinizden deniycem oyunları
 
technoshark

technoshark

Üye
Yapman gereken birazcık kurcalamak araştırmak, eğlenceli kılabilmek senin elinde.. Düşünki internetin evinde yok ama pc var.. ne yaparsında o pc den zevk alırsın ?

Örn: Ben yaklaşık 8 ay boyunca movie makerda kendimi geliştirdim.. ,


Pc internetsiz ot gibidir dimi ... (: Bunu eğlenceli kılmak senin elinde, biraz google play'e gir araştır :)
 
esokmen

esokmen

Üye
aynen kardesim bende gecen hafta carsamba aldim galaxy wonder cok iyi ya 5800 dan sonra cag atladim
 
bboyQ7

bboyQ7

Üye
    Konu Sahibi
ben n70 ten gectim .d
 
-Emre

-Emre

Üye
Ben daha geçicem ama E2550den . En büyük çağı ben atlıcam
:D
 
uzmburak

uzmburak

Üye
3310dan T20 ye gectim saygi duyun :P
 
-Emre

-Emre

Üye


Allah sabır versin :)

amin inş. Ama belli olmaz 1 haftaya geçtim geçtim, geçemedim Allah kerim :D yazın başından beri bekliyorum umarım alrm en kısa zamanda .D

- - - Eklendi - - -

neyse konuyu fazla dağıtmayalım bence :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Şimdi site ismi söylerim de reklama girer. Apk mania'ya filan bir uğra

abi ben apkmania.com'a 3-4 günden beri giremiyorum sen girebiliyor musun ? sanırım sistemleri çöktü :( tam da s3 üme program falan indirecekken :ağlarım:
 

cukuleaks

Üye
Benim bi site var ama burda paylassam reklam olurmus. Ozaman diger siteleride paylasmayalim.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
bende maxicepte takılarak kardeş ben şuan galaxy w kullanıyorum ics 4.0.4 kullanıyorum androidi tanımak için kurcalamak lazım ama sakın benim gibi brck etme ben acemi iken brick ettim :vur :hmmm
 
-Emre

-Emre

Üye
Ben de bgn galaxy w aldim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt