android telefonumda sd kart hasarlı diyip duruyor!! acil yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Ali58_58

Ali58_58

Üye
    Konu Sahibi
android telefonumda sd kart hasarlı diyip duruyor!! acil yardım
arkadaşlar ben sd kartıma ext 2 alanı oluşturdum minitool partition wizarddan sonra kartı biçimlendirdim bilgisayara telefonu bağlıyorum biçimlendirmk istiyo biçimlendiriyorum ordada ama bilgisayar hala 8 gb lik sd kartımı 5.85 olarak gösteriyo mini tool part.. girince hafıza kartı 7.70 olarak gözüküyo sonra 5.85 gbli alana dosya atıyorum bu sefer telefon hasarlı sd kart diyip biçimlendiyo sonra artık ne telefon sd kartı görüyo ne bilgisayar sonra babamın nokia dandik telfonunda format atıyorum pcye takıyorum yine 5.85 görünüyo yukardaki olaylar oluyo yardım edin !!!

- - - Eklendi - - -

haydi kardeşlerim yardım edin bir bilen yokmu ?
 


mertekin34

mertekin34

Üye
arkadaşlar ben sd kartıma ext 2 alanı oluşturdum minitool partition wizarddan sonra kartı biçimlendirdim bilgisayara telefonu bağlıyorum biçimlendirmk istiyo biçimlendiriyorum ordada ama bilgisayar hala 8 gb lik sd kartımı 5.85 olarak gösteriyo mini tool part.. girince hafıza kartı 7.70 olarak gözüküyo sonra 5.85 gbli alana dosya atıyorum bu sefer telefon hasarlı sd kart diyip biçimlendiyo sonra artık ne telefon sd kartı görüyo ne bilgisayar sonra babamın nokia dandik telfonunda format atıyorum pcye takıyorum yine 5.85 görünüyo yukardaki olaylar oluyo yardım edin !!!

- - - Eklendi - - -

haydi kardeşlerim yardım edin bir bilen yokmu ?


Sd kartın yalan olmuşa benziyor
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
    Konu Sahibi
aynen ama bir bilen çıkar heralde çünkü babamın telefonda çalışıyor
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
minitool partition ile yaparken telefonu usb ile bağlayıp mı yaptın yoksa sd okuyucu ile sd yi pc ye bağladın
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
    Konu Sahibi
minitool partition ile yaparken telefonu usb ile bağlayıp mı yaptın yoksa sd okuyucu ile sd yi pc ye bağladın
telefon ve usb kablosu aracılığıyla yaptım hatta senin konundan yaptım abicim :D

- - - Eklendi - - -

ama sonradan yaptım uzn uğraşlar sonucu ama sanki eski performansını vermiyor gerçekten biraz hasar görmüş
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
telefon ve usb kablosu aracılığıyla yaptım hatta senin konundan yaptım abicim :D

- - - Eklendi - - -

ama sonradan yaptım uzn uğraşlar sonucu ama sanki eski performansını vermiyor gerçekten biraz hasar görmüş

Benimde başıma gelmişti o konuyu acemi iken açmıştım en iyisi o işlemi kart okuyucu ile yapmak modlara söyliyimde konuyu silsinler birde şunu belirtiyim ext oluşturmak cwm den daha kolay aklında bulunsun kardeşim
 


Üst Alt