Arkadaşlar,
ne bulduysam denedim ancak bir türlü sorun çözülmemişti. Sonunda sorunun port sorunu olduğunu varsayarak modem ayarlarını kurcaladım ve sonunda çözdüm.
En kestirme ve kalıcı çözüm için aşağıdakileri uygulayın:
1-modeminizin IP adresini internet adres çubuğuna yazınız ve giriş yapınız( örn:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
)
[modem ayarlarını daha önce hiç yapmadıysanız bilen birine danışın]
2-Modem ayarları içinden Firewall(veya Güvenlik Duvarı) ayarlarından DMZ(veya DeMilitarized Zone, veya Arındırılmış Bölge) yi bulunuz.
3-DMZ'yi etkinleştiriniz.(ilgili onay kutucuklarıyla vs.)
4-Aynı sayfada modeminizle bağlantı kurmuş tüm cihazlar görünecektir, buradan android cihazınızı bulup seçiniz
5-bu ayarlarınızı son olarak kaydediniz.
Bu işlemle android cihazınız için tüm bağlantı portlarını açmış oluyoruz ve port kaynaklı "android market" sorununu birdaha inşallah yaşamıyorsunuz.