bada bitti samsung bada yerine tizene geçiyor yeni wave 4 tizen olarak gelecekmiş.
kullanımı androidden kolay .uygulamaları androide göre çok az. düzgün uygulamalar paralı. spoof diye birşey var bu uygulamalar için ama android den şaşma (wave 2 kullanmış biri olarak söylüyorum) spoof bada 2 ye bulunana kadar bayağı sıkıntı çektik ama sonunda geldi.
bi de android falan kopyalanmamış bu bada os. biraz androidden biraz iphone dan alınmış gibi gelmişti bana ilk çıktığında. androidi wave 1 e portladılar ama bazı çalışmayan özellikler vardı örn arama yapma ve sensörler bunları çözdüler mi bilmem ama yeni tel alacaksan wave serisinden uzak dur. ben 3 sene önce wave 2 aldım keşke galaxy ace alsaydım dedim hep. umarım faydalı olur