Android de nasil uygulama yuklener!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
Android de nasil uygulama yuklener!!
Arkadaslar bugun yeni xperia ray tel aldim ve bu benin ilk android kullanisim. Ama malesef internet ayarlarini yapamadim. O yuzden foruma eklenen apnturkey apk uygulamasini indirdim. Simdi bu programi bluetooht ile tele gönderecem.
Ama sonra nasil bi yol yapma gerek!! :hmmm
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
öncelikle bi dosya yöneticisi lazım. Çevrende wirelles yok mu? Bir de anlayan birileri.. Şimdi maça gidiyorum yardımcı olamam maalesef .
 
utkubilal

utkubilal

Üye
Hayirli olsun, telefonunuzun ayarlari otomatik olur sim karti taktiginizda, net paketiniz vardir diye dusunerek 3g mobil servisini ayarlar kisimindan acin, eger yoksa wifi dan kullanin.
Gmail hesabinizi cihazinizin ayarlar/hesaplar,senkronize' den kurun diger islemler icin yardim isteyebilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt