bLnmz
Üye
-
Konu Sahibi
-
Henüz yokneler değişecek? sızıntı filan yok mu
telefon çikolata kokacak deniliyor?Beyler montaj bana ait yok öyle bişey
Henüz yok
Akışkan çikolata görünümlü status bar'a sahip olacakmıştelefon çikolata kokacak deniliyor?
ama çikolata fazla akışkan değil telefon çok kasarAkışkan çikolata görünümlü status bar'a sahip olacakmış
telefonun hızı eti karam tadında akışkan olacakmışama çikolata fazla akışkan değil telefon çok kasar
Android 5 Halley'de bu soruna da el atılmış olmalıartık şu hafıza kartına oyun ve uygulama kurabilelim wp'ye bile bizden önce hafıza kartına oyun ve uygulamaları kurma özelliği geldi
inşallah hadi bağalımAndroid 5 Halley'de bu soruna da el atılmış olmalı
Açılış animasyonları tamamen Halley'e uyarlanmış. Ekstra hızlandırmalar ve RINGA özelliği ile geliyor. Operatörden bağımsız, sadece halley sesleriinşallah hadi bağalım
tadından yenmez o zamanAçılış animasyonları tamamen Halley'e uyarlanmış. Ekstra hızlandırmalar ve RINGA özelliği ile geliyor. Operatörden bağımsız, sadece halley sesleri
Yemede yanında yattadından yenmez o zaman
Öyle birşey söz konusu olabilir..androitli telefonlar yenilecek mi pekiğğ? :O
Bildiğim kadarıyla halleylerde android yüklenip satılacakmış.Öyle birşey söz konusu olabilir..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?