Android 5.0 geliyor

Turan

Üye
İos 7 ne zaman gelir acaba :-) :-) :-)
 
bence böyle birşey olmaz olsa bile (sanmıyorum) yeni çıkarıcakları 512 mb ramli telefonlarına verirler bence s2 bile zor alır bu güncellemeyi
 

sinan627

Üye

listede Xperia S var mıydı?
 

sinan627

Üye

s3 aglatamaz 1.2 ghz işlemciyle ama bu fiyata daha iyisi yoktur.

- - - Eklendi - - -

Sadece samsunglar için liste verildi

teşekkürler
 
Tam Nexus 4 almaya karar vermişken niye 5 in çıkacağını söyleyip moralimi bozuyorsun ki ?
 
Androidde alınacak tek telefon Nexus serisi bunu anladim ben
 
Tepkiler: Dede
Android 4.2.2 Jelly Bean‘den sonraki sürümlere güncellenmesi planlanmayan modeller:

Galaxy Grand (Aralık – 2012)
Galaxy Grand Duos (Aralık – 2012)
Galaxy Ace II (Şubat – 2012)
Galaxy S III Mini (Ekim – 2012)
Galaxy Beam (Şubat – 2012)
Galaxy Express (Ocak – 2013)
Galaxy S Advance (Ocak – 2012)
Galaxy S II (Şubat – 2011)
Galaxy S II Plus (Ocak – 2013)
Galaxy Premier (Kasım – 2012)
Galaxy Note (Eylül – 2011)
Galaxy Young (Şubat – 2013)
Galaxy Young Duos (Şubat – 2013)
Galaxy Fame (Şubat – 2013)
Galaxy XCover II (Ocak – 2013)

Android 5.0 “Lime Pie” güncellemesi alacak modeller:

Galaxy S III (Mayıs – 2012)
Galaxy S III LTE (Eylül – 2012)
Galaxy S IV (Mart – 2013)
Galaxy S IV LTE (Mart – 2013)
Galaxy Note 8.0 (Şubat – 2013)
Galaxy Note 8.0 LTE (Şubat – 2013)
Galaxy Note 8.0 Wi-Fi (Şubat – 2013)
Galaxy Note II (Ağustos – 2012)
Galaxy Note II LTE (Ağustos – 2012)
Galaxy Note 10.1 (Ağustos – 2012)
Galaxy Note 10.1 LTE (Eylül – 2012)
Galaxy Note 10.1 Wi-Fi (Ağustos – 2012)

- - - Eklendi - - -

Liste burda
 
    Konu Sahibi
Bu da Android 5.0 ilgili yeni bir haber
 
Xperia cihazın varsa kafaniz rahat!
Neden? Çünkü en çok geliştirici desteği olan cihazlar. boot kilidi kaldırdımmi kaynak kodları sana açık
Android 5.0 bi çıksın hemen benim Xperia ray ilk önce alır. Free Xperia gurubu bunun üçün var!
Bide CM gurubu artık Xperia cihazlara destek vermeyeceğini söylemişti ama hale kendi sitesinde güncel sürümler ile desteği sürdürüyor
Aynı anda Free Xperia gurubu'da kendi sitesinden destek vermeyi devam ediyor
Buda benim telin ekran görüntüsü. Bakın bi tane rom'da kaç yazılım desteği var
 
bi bas git hacı port rom
 

PriZm

Üye
Penji çok şey biliyormuşsun gibi yazma.Cidden.

En çok geliştirici sayısı Galaxy serisinde S1 modelindedir.Ki bu sayı bir NEXUS geliştirici topluluğundan bile fazladır.

Android 5 çıktığında ilk önce Nexus ardından Galaxy S alacak.Tarih tekerrürden ibaret.
 
Tepkiler: CanKartaL

Ne gibi geliştirici desteği var?
 

PriZm

Üye
Ne gibi geliştirici desteği var?
-Android dünyasındaki en büyük geliştirici topluluğu (NEXUS'DAN BİLE FAZLA!)
-Note 2 bile JB 4.2.2 almadan Galaxy S'in bu güncellemeyi aylaar öncesinden alması bu durumu açıklar nitelikte.

Daha yazarım istersen ama gerek yok bence.Bunlar bile yeterli.


- - - Eklendi - - -

Tabi port rom!!
Bende zaten stok rom kurulu demedim! :banghead:
Port romlar ile mi en iyi geliştirici desteği alan cihaz oluyor yani?


- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

Kıyaslamayı siz yapın.




 
Tepkiler: CanKartaL


Bak ben sadece galaxy s ile Xperia ray kıyaslama yapmamıştım. Ama genel anlamda samsungdan daha sony'nin geliştirici desteği iyi olduğunu düşünüyorum
Bide tartışmaya gerek yok! Herkesin kendi düşüncesine saygı gösteriyorum!
 

PriZm

Üye
ama yanılıyorsun işte öyle değil.

Bunu anlamak için kasmaya bile gerek yok aslında.Şu basit soru bile yeterli.Galaxy'ler mi daha çok sattı Xperia'lar mı?

Cevap Galaxy olduğuna göre geliştirici desteğide daha fazla olur demek..
 

Tabi bu konuda seninle aynı fikirdeyim! Çünkü Galaxy'ler çok sattı katılıyorum.
Xperia'ların az satmasının birkaç sebebi var. Örneğin bugün fiyatlara baktım ve benim tel xperia ray ile galaxy s3 mini fiyatları az farkla nerdese aynı! Şimdi gelelim asıl konuya 1gb RAM'li s3 mini varken aynı fiyata 2011 model 512 mb RAM'li Xperia ray kime gerek?
Eğer bu durum böyle giderse bundan sonra kimse Xperia almaz
Veya diğer bi cihazi orta segment Xperia SP fiyatı çok yüksek 1200tl. Eğer Xperia SP fiyatı en fazla 800tl olursa (olacağını sanmıyorum) o zaman iyi satış yapabilirdi!