Haber Android 4.5 Lollipop geliyor !

b.k

Üye
    Konu Sahibi
Android 4.5 Lollipop geliyor !


Google’ın mobil işletim sistemi Android’in bir sonraki sürümü hakkında söylentiler gelmeye başladı. Yeni gelen haberlere göre Haziran ayında San Francisco Moscone Center'da düzenlenecek olan Google I / O 2014 etkinliğinde Android’in yeni sürümü Android 4.5 resmen tanıtılacak. Her sürümüne ayrı bir tatlı adı veren Google, bu seferde yeni Android işletim sistemine Lollipop adını verecek. Ayrıca birçok hatalar düzeltilecek yeni iconlar ve batarya performansı artırılıcak ve kamera özeliklerinin geliştirileceği söyleniyor, ayrıca Tasarımcı, Adroid 4.4 güncellemesi ardından baya bir eleştiri alan kamera uygulaması üzerinde de durmuş. Şeffaf bir ekran olarak yer vermek yerine gelişmiş ayarları kaldıran tasarımcı ekranda daha fazla yer açıp gerçek boyutlara sadık kalarak kullanımı da kolaylaştırmış görünüyor. Bu çalışmadan bizim gördüğümüz işletim sisteminin daha temiz bir ara yüz ile kullanılması amaçlanmış ve fazla tuşlar mümkün olduğunca saklanmış. Yine de iOS etkileri de hissedilmiyor değil.

Sizin Android 4.5 için ne gibi önerileriniz olurdu?
 
Son düzenleme:
Tepkiler: avast, MaxipmaN, .NeXuS. ve 1 kişi daha
İsmi çok mu aradılar acaba.
 
Tepkiler: prens_12345, turancen, muratvemine ve 3 diğerleri

Pikkaccu

Üye
Kötü seçim
 
Tepkiler: mehsevim

NEXUS

Üye
ismi önemli değil önemli olan yenilikler bakalım 4.4 gibi güzel yenilikler olacak mı yoksa 4.1'den 4.2'ye geçiş güncellemesi gibimi olucak (küçük sorunlar harici birşey değişmemişti )
 
Tepkiler: mehsevim, avast, mürteza16 ve 1 kişi daha
Alfabetik sıraya göre isimler veriyorlar.Genelde yiyecek isimleri oluyor. İsme bu kadar takılmayın.Performansa bakmak lazım. Yani adını aslan , kaplan koyup kötü olsa daha mı iyi Umarım daha stabil , hızlı ve kararlı bir sürüm gelir. Sadece hataları düzeltmek değil de yenilikler olur.
 
Tepkiler: mehsevim, UpOneTR, İhtiyar007 ve 1 kişi daha

NEXUS

Üye
genelde 4.x sürümü atlayınca önemli yenilikler oluyor , eğer 4.4.x gibi sürüm atlayınca performans'da iyileştirmeler ve hatalar gideriliyor ve görsel açıdan yenilikler olmuyor , mesela 4.4.3 performans ve yeniliklerde önemli yenilikler vermiş ama görsel açıdan değişiklik yok , 4.5'i güzel gelecek deniyor ama şuanda ikonlar değişmiş gözüküyor ve yeni ikonları hiç sevmedim , tıpkı iOS'un iOs 6'dan iOs 7 dönüşmesi gibi olmuş ve gerçekten kötü gözüküyor (burada 4.5'in iOS 7 ile alakası yok ) eğer böle olursa eski ikonlarla devam edeceğim
 
Tepkiler: Burak Altun

mr.bell

Üye
Merakla bekliyoruz o zaman.
 
Tepkiler: .NeXuS.

MaxipmaN

Üye
Note2 5.0 almaz diyordum bunu alır en azından bence
 

mr.bell

Üye
Googledan büyük değişiklikler ne zaman gelecek acaba
 

NEXUS

Üye
Googledan büyük değişiklikler ne zaman gelecek acaba
Bence google şuanda yenilikleri gayet güzel yani iconlar gayet hoş bence google sadece tasarımı beyaza yöneltmeli ve şuanda büyük kısımda beyazlaştırmış , hız konusunda herhangi bir sorun yok ama google 4.5 ile yeni iconları getirirse kötüleşir çünkü eski iconlar çok daha güzel bence o siyah android açık renkli olmalı bence
 

0MG90

Üye
Saçma olmuş. 5, Key Lime Pie gelseydi ya.
 

NEXUS

Üye
Ve key lime pie gelmez alfabetik sırayla gidiliyor yani key lime pie yerine kitkat ismi geldi.
 

UpOneTR

Üye
Gelsin bakalım başımızın üstünde yeri var
 
en son android 20.0 zahter
 
Tepkiler: wwwhmz

avast

Üye
Simdi haziranda tanitilacak ama Türkiye deki nexus 5 lere ne zaman gelecek