Android 4.3 Geldimi? (z,t,sp,s)

    Konu Sahibi
Android 4.3 Geldimi? (z,t,sp,s)
Android 4.3 Aralık ayında dağıtılmaya başlanacaktı. Sadece ota ile mi güncelleyebiliyoruz. Herhangi bir bildirim gelmedi ayarlarda da görünmüyor. Şuan 4.1.2 kullanıyorum. Xperia T, Z ve diğer 2012,2013 ler için 4.3 gelecekti. Siz güncellediniz mi?
 
    Konu Sahibi
Samsung demiyorum. Ayrıca S4 ve S3 te sorunlar varmış geri çekilmiş güncellemeler.
 

esmeran3

Üye
s3 te vardı s4te hiç bir sorun yok dahada hızlandı telefon
 
    Konu Sahibi
2 Çekirdekli Xperia T'nin 4 çekirdekli s3'ü ezmesine şaşmamalı zaten. Neyse sony kullanan birileri cevaplasa da rahatlasam.
 
Tepkiler: Invoke

Invoke

Üye
2 Çekirdekli Xperia T'nin 4 çekirdekli s3'ü ezmesine şaşmamalı zaten. Neyse sony kullanan birileri cevaplasa da rahatlasam.

Gelmedi daha. En son 4.4 alacağı açıklandı Xperia T'nin ama biraz geç alır, önce Z ve diğer yeni çıkanlara verecekler sonra T/TX alacak...
 
    Konu Sahibi
Gelmedi daha. En son 4.4 alacağı açıklandı Xperia T'nin ama biraz geç alır, önce Z ve diğer yeni çıkanlara verecekler sonra T/TX alacak...
En son test asamasinda yaziyordu sonyde. Xperia T icin. Bu haberin kaynagi varsa yazarmisin. 4.4 gelsinde beklerim sorun degil. Ama direk 4.4 yollanmaz bence 4.3 guncellemesi dagitilir cunku bir sene oldu.
 

Invoke

Üye
En son test asamasinda yaziyordu sonyde. Xperia T icin. Bu haberin kaynagi varsa yazarmisin. 4.4 gelsinde beklerim sorun degil. Ama direk 4.4 yollanmaz bence 4.3 guncellemesi dagitilir cunku bir sene oldu.
4.4 gelecek kesin. Ama geç gelecek Zden ve diğerlerinden sonra yani 2.planda T/TX, S ise hiç almayacak. Şuan link atacak durumda değilim. Eminim. Talksonymobileda yazmıştı. Maxicepde de açıldı konusu.
 
bende xperia T kullanıyorum ama 4.3 gelmedi bekliyorum hala sony xperia kullanıcıları diye grup var fcebkta isterseniz üye olun en iyisi sony bilgileri orda
 

orxan_92

Üye
Sp kullaniyorum bana geldi 4.3 ..sanada heran gele bilir
 
Tepkiler: ultra-cengo24

orxan_92

Üye
Sende mi sp kullaniyorsun?? Evet wifi gibi bazi hatalar duzeltildi
 
Tepkiler: ultra-cengo24

orxan_92

Üye
Ben telefonu bilgisayara bagladigimda pc comp-da yeni guncelleme oldugunu gordum guncelledim
 
Tepkiler: ultra-cengo24

Invoke

Üye
Güncelleme herkese aynı anda gelmez, yakında gelecektir.
 
Tepkiler: ultra-cengo24
tamam yaptım eyvallh wifi çekimi yukseldiarkadaslar spye guncellemeyi yukledim ses seviyesi cubugunda hata var ne yapmaliyim nasil dyzelir bu