Android 4.1 Jelly Bean'e Flash Player kurulumu

varrick

Üye
Arkadaşlar Galaxy ace siparis verdim ama , adobe flash player 11 calisir mi ?

Acill cevap verin lutfen
 
Çok sanslıyim gio kullanıyorum ama jb yi ilk kullananlardanım port sagolsun.yalniz jb geci menu gecisleri harika umarim hatalar gdrilir en kisa zamanda
 

PriZm

Üye
senin verdiğin dolphin hd apk sinde gayet güzel çalışıyor.fakat güncelledikten sonra yine o Android 4.1 uyumsuz ekranını gösteriyor
 
    Konu Sahibi
senin verdiğin dolphin hd apk sinde gayet güzel çalışıyor.fakat güncelledikten sonra yine o Android 4.1 uyumsuz ekranını gösteriyor

Ben güncelledim çalışıyor. Orada dikkat etmen gereken nokta eklentileri her zaman açık yapıp güncellemek
 

PriZm

Üye


Ben güncelledim çalışıyor. Orada dikkat etmen gereken nokta eklentileri her zaman açık yapıp güncellemek

aynen öyle yaptım ama yok.yeni sürümün acılışında yine o onceden paylastıgım uyarı mesajını veriyor.
neyse cok önemli degil dolphinden baska alternatifler bol
 
    Konu Sahibi


aynen öyle yaptım ama yok.yebi sürümün acılışında yine o onceden paylastıgım uyarı mesajını veriyor.
neyse cok önemli degil dolphinden baska alternatifler bol

bende vermiyordu açılışta. kullanıyorum şuan
 

R.A.M

Üye
Helal olsun eline sağlık
 
Eklentiyi kendi konuma ekledim bilgin olsun..
Paylaşım için teşekkürler
 
Tepkiler: TheMadness

sarigöz

Üye
daha jb gelmedi bize şuan androidde yeniyim n8 kullanırken bikaç cfw nin yüklemiştim gayet başarılıydı biraz olayları çözene kadar orjinalden çıkmak istemiyorum güzel çalışma emeğine sağlık.
 
Çok teşekkür ederim... Uzun Süredir bunu arıyordum