Suyaka
Üye
s2 için yapın bro
Yine bi artistlik bulmuş hadi hayırlısı : ))
yok sana ROM
- - - Eklendi - - -
Niye öyle diyorsun " şampiyon "
Madnesse diyorum, yine bişey keşfetmiş developingliyo
olum bak git
bana uyar5800 günlerimi tazelemek lazım
sen zaten kralsın aga senin cfwlerin ile 5800 a hayat vermiştin
şit
- - - Eklendi - - -
vuruyum mu sırtına ha !?
Madness tam yol devam
- - - Eklendi - - -
sistem fark etmiyor
Madness New iPhone çıktığında alırsa Apple'ın başı kesin yine patentti bilmem neydi davalarla derde girer
sistem fark etmiyor
Madness New iPhone çıktığında alırsa Apple'ın başı kesin yine patentti bilmem neydi davalarla derde girer
Madness'in bulunduğun ülke neresi olursa olsun satış yasağı gelir gözetim altında tutulur.. Adam her sistemi atomlarına ayırıyor
Madness New iPhone çıktığında alırsa Apple'ın başı kesin yine patentti bilmem neydi davalarla derde girer
Madness'in bulunduğun ülke neresi olursa olsun satış yasağı gelir gözetim altında tutulur.. Adam her sistemi atomlarına ayırıyor
aynen baba sen yazılım muhendisi flen misin hangi sisteme geçse sanki yıllardır o sistemi kullanıyormus gibi davaranıyor
Madness New iPhone çıktığında alırsa Apple'ın başı kesin yine patentti bilmem neydi davalarla derde girer
Madness'in bulunduğun ülke neresi olursa olsun satış yasağı gelir gözetim altında tutulur.. Adam her sistemi atomlarına ayırıyor
Madnesse diyorum, yine bişey keşfetmiş developingliyo
Developingliyo ha.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?