Android 4.0 Tabletimin Desenini Unuttum...

kaanslmz

Üye
ses azaltma ve power tuşuna aynı anda basmayı denedin mi
 

furcin

Üye
kardeş internete bağlayıp gmail hesabını girersen düzeliyor aynısı bendede olduydu
 
Power ses azaltma geri tuşlarına aynı ayna basılı tuttum japonca bi menu açıldı basa basa bişyler oldu sonra çaıldı formatlanmış
dostum aynı sorun bendede oldu.onyo winner benimkide. dediklerini yapıyorum ama herhangi farklı menü açılmıyor.ses kısma power ve geri düğmesi dediğin esc heralde.denemediğim tuşlar kalmadı.yardımcı olursan sevinirim.