Beyler bende cm 9 beta3 ten beri konularin ikisinde sayfa sayfa takip ediyorum. Android romları hakkinda 3 ayda cok bilgi edindim ve uyguladım. Emegi gecen herkese tesekkurler basta cm romlarini gelistiren Arco ya ve konulari acan sadık abiye(bir suredir buralarda pek bulunmuyor kendisi) kendimde cm9 rc6+3.x yoon kernel chronos kullaniyorum. Beta3 den beri acikcasi cok buyuk bir fark yok. Sayabilecegim seyler : kamera cekimi hizlandi,arayuzdeki performans arttı ve tlefon serilesti ki bu da kernel 3.x sayesinde oldu. Bunun disinda oyun performansinda pek fark yok. Ben de sıkıldım herkes gibi arcoyu beklmekten ama baska caremiz yok. Adam tek basina ustlenmis bu isi. Tek yapmamiz gereken sey arada maxicepe ve xda ya bakip final surumunu beklemek