Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

sefa__54

Üye
romu yükledim google play giremiyorum hata veriyor ?

- - - Eklendi - - -

google play oturum açılamadı hatası alıyorum nasıl olacak
 


alprnx

alprnx

Üye
romu yükledim google play giremiyorum hata veriyor ?

- - - Eklendi - - -

google play oturum açılamadı hatası alıyorum nasıl olacak

1.sayfadakı gapss dosyasını kurdunuzmu ? şifrenızı dogru yazdıgınızdan emın olun.bizde hiç böyle sorunlar olmuyor
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
:tşk:
 

loley00

Üye
Hocam ben teli sarja takıyorum sarj oluyor diyor ama iki sata geciyo sarj hala %1 olarak kalıyor sonra teli yeniden başlatıyorum sarjdan cekip tekrar takiyorum anca ole duzeliyo nedir bunun sebebi
 
knight97

knight97

Üye
Beyler bende cm 9 beta3 ten beri konularin ikisinde sayfa sayfa takip ediyorum. Android romları hakkinda 3 ayda cok bilgi edindim ve uyguladım. Emegi gecen herkese tesekkurler basta cm romlarini gelistiren Arco ya ve konulari acan sadık abiye(bir suredir buralarda pek bulunmuyor kendisi) kendimde cm9 rc6+3.x yoon kernel chronos kullaniyorum. Beta3 den beri acikcasi cok buyuk bir fark yok. Sayabilecegim seyler : kamera cekimi hizlandi,arayuzdeki performans arttı ve tlefon serilesti ki bu da kernel 3.x sayesinde oldu. Bunun disinda oyun performansinda pek fark yok. Ben de sıkıldım herkes gibi arcoyu beklmekten ama baska caremiz yok. Adam tek basina ustlenmis bu isi. Tek yapmamiz gereken sey arada maxicepe ve xda ya bakip final surumunu beklemek
 
alprnx

alprnx

Üye
Hocam ben teli sarja takıyorum sarj oluyor diyor ama iki sata geciyo sarj hala %1 olarak kalıyor sonra teli yeniden başlatıyorum sarjdan cekip tekrar takiyorum anca ole duzeliyo nedir bunun sebebi

rom yüklerken wipe battery stats yaptınızmı ? belkı ondandır
 
alprnx

alprnx

Üye
Hayır yapmadım şimdi yapsam?

olur bideneyim olmassa yenı rom kurarken tüm wipe işlemlerini yapın :
Wipe data factory reset
Wipe cache partition
Mount and stroge/format system-format data-format cache
Advanced/wipe dalvik cache-wipe battery stats
Fix permission.

daha da olmadı yenı rom kurun kurarken bunları yapın romu kurduktan sonra fix permıssıon yapıp cıkın sorun gene aynı olursa daha tecrübeli bilgili arkadaşlar yardımcı olucaktık.
sorun programsalsa mutlaka çözülür ancak donanımsal ise işte o işten slveste-99 anlar.
 

slvestre-99

Üye
Hocam ben teli sarja takıyorum sarj oluyor diyor ama iki sata geciyo sarj hala %1 olarak kalıyor sonra teli yeniden başlatıyorum sarjdan cekip tekrar takiyorum anca ole duzeliyo nedir bunun sebebi

bataryayi degistir dene
 

loley00

Üye
Cevaplar için teşekkürler denicem
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

ert.basar

Üye
beyller telefon açılmıyor
 

emresoyak

Üye
arkadaşlar bende yükledim ama galeride resimler gözükmüyor no storage diyor ve sim rehberini gösteremedim
 
alprnx

alprnx

Üye
beyller telefon açılmıyor

öncelikle telaş etme.
romu nasıl kurdun ? mutlaka bi eksigin vardır.ilk rom kuruyorsan bişeyi gözden kaçırmış olmalısın.nasıl kurdugunu anlat eksigin varsa düzeltelim.anlatılanları bire bir uygulacaktınız.
 

ert.basar

Üye
öncelikle telaş etme.
romu nasıl kurdun ? mutlaka bi eksigin vardır.ilk rom kuruyorsan bişeyi gözden kaçırmış olmalısın.nasıl kurdugunu anlat eksigin varsa düzeltelim.anlatılanları bire bir uygulacaktınız.
romu düzgün yükledim vold.fstab dosyasını kopyaladım ama artık açılmıyor
 

emresoyak

Üye
Arkadaşlar yardimci olacak bi arkadaş yokmu....
 
alprnx

alprnx

Üye
romu düzgün yükledim vold.fstab dosyasını kopyaladım ama artık açılmıyor

vold.stap dosyasını dogru yere attınızmı.

eger samsung yazısından sonra siyah ekranda kalıyorsa.romu tüm wipe işlemlerini yaparak tekrar yükleyin.
wipe işlemleri diyince
Wipe data factory reset
Wipe cache partition
Mount and stroge/format system-format data-format cache
Advanced/wipe dalvik cache-wipe battery stats
Fix permission.
bunları uyguayın sonra romu kurup tekrar fix permıssıon yapın
 

ert.basar

Üye
rom yüklü zaten clockwork mod da açtım dediklerinizi yaptım ama gereksiz diye rom dosyalarını sildiğim için tekrar yükleyemedim
 
alprnx

alprnx

Üye
rom yüklü zaten clockwork mod da açtım dediklerinizi yaptım ama gereksiz diye rom dosyalarını sildiğim için tekrar yükleyemedim

rom dosyalarını tekrar ındirip hafıza kartına atın.tüm wipe işlemlerini yaptıktan sonra romu hafıza kartından kurun bide oyle deneyın

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar yardimci olacak bi arkadaş yokmu....

mesaj atamıyorum posta kutunuzu temızleyın
 


Üst Alt