Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Nuri07king

Üye
kardeş cm9 ustune bu kerneli yükliyelı ne kadar oldu ? bide orta tuşun basmaması sorunu yazılımsan deıl donanımsal bence yanı cm9 veya kernel yuklemekle oranın bozulcagını hiç sanmıyorum. 100.yıldaki telefonculara götür mutlaka tamır ederler o orta tuşu.yada daha ıyı bılen arkadaşlar yardımcı olur burdan
cm9 u yükledikten bir hafta sonra bu kerneli buldum bir hafta sonrada düğme bozuldu bende senin gibi düşünüyorum donanımsal çünkü clockworkmoda girmiyor kaçparaya gelir bu
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx


alprnx

alprnx

Üye
cm9 u yükledikten bir hafta sonra bu kerneli buldum bir hafta sonrada düğme bozuldu bende senin gibi düşünüyorum donanımsal çünkü clockworkmoda girmiyor kaçparaya gelir bu

kardeş 100.yılı bıliyorsundur heralde muratpaşa camının arka tarafı orda bir sürü telefoncu var onlara gıt tek tek sor en ucuz fiyat verene yaptır.daha önce donanımsal sorun yaptırmadıgım ıcın fıyat bılmıyorum ancak slvestre-99 var o telefoncu arkadaş ona mesaj at bi sor bakalım yada dur ben faceden sorarım ona
 

Nuri07king

Üye
kardeş 100.yılı bıliyorsundur heralde muratpaşa camının arka tarafı orda bir sürü telefoncu var onlara gıt tek tek sor en ucuz fiyat verene yaptır.daha önce donanımsal sorun yaptırmadıgım ıcın fıyat bılmıyorum ancak slvestre-99 var o telefoncu arkadaş ona mesaj at bi sor bakalım yada dur ben faceden sorarım ona
tamam sorarım yardım ettiğin için saol
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

deadhero

Üye
Daha kolayı var kapatma tuşua basılı tut yeniden başlat de kurtar menüsünü veya download menüsünü seç stock rom dön garantiye ver...
 
blackcat67

blackcat67

Üye
ulan samsung bi ics çıkartmadın ya şu telefona arcoylan uğraştırıyon beni gavur samsung
 
knight97

knight97

Üye
ulan samsung bi ics çıkartmadın ya şu telefona arcoylan uğraştırıyon beni gavur samsung

Aynen kardesim jb yi gectim ics bile cıkarmaktan aciz adamlar. Birde dünyanın en büyük firmalarından biri olacak.
 
blackcat67

blackcat67

Üye
herkes arcoyu bekliyor cm10.1 için ama arcodan hiçbir haber yok sinir oldum satcam cihazı
 
blackcat67

blackcat67

Üye
ulan bu xistance midir nedir diyorki adam şuan sizin için cm10.1 yapabilirim herşey hazır ama arcoya olan saygımdan dolayı yapmıyorum diyor adam bi havalara girmiş arco sanki onu adam yerine koyuyor

bide türk bu adam xistance la sanane arcodan çıkart kendi rom'unu bu kadar kişi bekliyor arco çıkarcakta oho ölme eşeğim ölme beyler yol yakınken cihazın fiyatı düşmeden yenileyin cihazlarınızı wonderden bişe olmaz
 

slvestre-99

Üye
ulan bu xistance midir nedir diyorki adam şuan sizin için cm10.1 yapabilirim herşey hazır ama arcoya olan saygımdan dolayı yapmıyorum diyor adam bi havalara girmiş arco sanki onu adam yerine koyuyor

ne saygisi ne alaka var saygiyla cikartacak olan cikartir romu
 
blackcat67

blackcat67

Üye
ne saygisi ne alaka var saygiyla cikartacak olan cikartir romu

adam öyle diyor bilmiyor işte 15 yaşında bana biraz kekliyor gibi geldi :D bol keseden sallıyor yok yaparım 1 saatte falan nah yapar :D
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
adam öyle diyor bilmiyor işte 15 yaşında bana biraz kekliyor gibi geldi :D bol keseden sallıyor yok yaparım 1 saatte falan nah yapar :D
Bence sallamıyordur; baksanıza i9001 için Cm 10.1 çıkartmış. Galaxy W için de Rootbox 4.2.1 diye bir rom çıkartmış. Ayrıca adam Türk la. :ehe
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Bence sallamıyordur; baksanıza i9001 için Cm 10.1 çıkartmış. Galaxy W için de Rootbox 4.2.1 diye bir rom çıkartmış. Ayrıca adam Türk la. :ehe

cm10.1 de bluetooth ile kamerada sorun varmış sadece tamam bişe değil yeterki bir sürüm görelim ya :D
 

yavuzselimsener

Üye
Recovery den aldığınız yedeği geri yükleyerek yada yukarıda verdiğim linkteki konudan yararlanabilirsiniz.
Özel mesaj attım ama bir de burdan yazayım diyorum. bahsettiğin şeyleri yaptım ellerine sağlık her şey çok güzel rahatça oldu da sim kartımdaki rehbere bir türlü ulaşamıyorum. başka bi telefonda denedim orda görünüyo ama bu sürümde bir türlü açamadım. Ayrıca mesaj yazarkenki titremeyi de kapatamıyorum :/ yardımcı olur musun?
 

slvestre-99

Üye
ewt ya adam turk irtibata gecsek
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye


Beyler bu xistance rootbox 4.1.2 yi cıkarmıs herşey calısıor falan diyor varmı deneyen
 
spazmol

spazmol

Üye
adam dediğiniz 15 yaşında daha :D
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Birisi şu adamla irtibat geçsin de buraya gelsin. :pro:
 


Üst Alt