Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
jb için 3.4.xx kernelmi yoksa banamı öyle gelıor ? xda rom bölümünde ilk sırada ?
kurmanı hiç tavsiye etmem test ettim arcoyu bekleyelim
Rc6nin ustune yoon kernel + thunderbolt + lazerdroid birlikte atabiliyormuyuz ? Catisma yaparmi ? Biriniz yardim etse
Tamam sagol da simdi diyelim bu kernelleri attim aphroditeden chronosa gecicem wipe islemlerini yapip rc6 yi genemi kurmak lazimaçıkçası chronos kernel performans olarak bence aphrodite kernelden üstün ,deneme amaçlı 2 gb lık most wanted indirip yükledim milisaniye bile takılmadan oynadım kamerada da herhangi bir sorun yaşamadım
Tamam kardesim sagol simdi chronosla lazerdroid aticagimhayır rc 6 zaten kurulu ise aphrodite den chronos a wipe işlemlerini yapmadan geçebilirsin rc6 yı yeniden kurmaya gerek yok
Arkadaşlar orijinal roma dönücem odinde 110 dakika oldu hala hareket yok ne kadar daha sürer bu ? Yoksa yanlış bir şey mi var ortada
hocam buradaki dosyalar sorunlu kabloyu cekin download modda cwm yukleyin
4.2 işi şuanlık hayal gibi arcodan hiç haber yok burda yazanlar nerden alıyor haberleri kaynağı söyleseler![]()
ewt ya bende meerak ettim sadece3.4 kernel hakkinda bilgim var ama 4.2 bilgileri nerden aliyolar
