ben şu an cm9 rc6 kullanıyorumwonder içinse 4.2.2 çıkıcak çok yakındır
![]()

arkadaşlar bende yoon kernel'in 2.x sürümü var. telefonda da rc2 var şu an.
direk rc6 ile güncelleme yapayım mı yoksa kerneli (yoon) 3.x'e güncelleyip mi güncelleme yapayım ?

Önce romu yükle sonra kerneli güncelle
Samsungun stockromundaki.sağa çekince arama, sola çekince mesaj özelliğini bu telefona port edebilir miyiz ?
