Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

blackcat67

blackcat67

Üye
beyler panik yapmayın şimdi arcoyu faceden ekledim cevap yazar yazmaz bi kaç soru sorcam ona :D

ee arco uzaydan bağlanıyor faceye sanırsam

hi Yazdım :D 21:24 de
arco Yazdım 21:32 de
cevap = Yeah hi, it's me. 22:14 de :D
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx


Ali58_58

Ali58_58

Üye
Oncelikle bu gidisle xdayı karistırcam ilk cıktığından beri kullanıyorum bi kere restart etmedi arcoyada
Emesaj atcaktım kndi anlamış cm9la.cm10u bitirip son android surumu 4.2.2ye gec
Ek istiyo hem ben mmnunum 3x kernelden zaten ics 4.0.4 yazılım itibariyle baslangıc v kötü farkettiyseniz 4.2.2 de icsnin son hali yani arcoda anladı bunu bosuna uğrasmıyo saten su anki hali iyi icsye.gore iyi performans vriyo smasungta wondere suprpriz felan yapicaz demis yorumlarda okudum biri mesaj yazsa güncellemeye gerek yok su kernel kaynagını acmalari önemli neden derseniz.bütün gelistiriciler wondere Teyzem k yano krnel kaynağı bügün acilsa iki gune nightly 4.2.2anlamissinizdir heralde kusura bakmayin telefonda pek yazamiyorum pc bozuk
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
alprnx

alprnx

Üye
ali hocam şu anda hangi rom yüklü telefonunuzda ?
 

eergenekon7

Üye
Beyler benim bi sorum olcak, ben wifi de sorun çekiyorum açıyorum bi ağa bağlanmaya çalışırken kullanıcı kodu hatası yazıyor neden acaba?
Cevaplarınızı bekliyorum, emeğinize sağlık yapanlar için wifi haricinde çok çok iyi...
 
blackcat67

blackcat67

Üye
foreveeer foreveeer wonderr :D 4.2 çıksa ya :aha:
 

ali1792

Üye
valla arkadaşlar arco cm 9 u nasıl bitircek bilmiyorum ama telefonu satma arefesindeyken rc6+yoon kernel yükledim ve telefondaki performans artışı resmen efsanevi bi hal aldı bence buraya kadar getirdiği için bile arco ya çok büyük teşekkür borçluyuz
 

mami4890

Üye
Rc5'ten rc6'ya geçiş yaptım..Gayet basit sd karta rom dosyasını kopyaladım telelefonu kapattm ve install yaptım(kapalıyken Ses açma+home+güç tuşuna aynı anda basılı tutun)..
 
Rocker84

Rocker84

Üye
ben update yaparke sadece telefonu kapatırken kurtarma modu ile yeniden başlat demiştim.her türlü kolaylık vawr :D
 

asdfgsg48

Üye
Arkadaşlar çok güzel olmuş ama ben tam şu anda videoya göre yaptım. her bir adımı bir bir izledim yalnız cm 9 dosyasına girdiğimde yüklenecek olan herhangi veri bulamadı. bu sorunu nasıl düzeltebilirm ? tüm adımları bire bir uyguladım
 

cavciv

Üye
hocam rica etsem konuşma sürelerini kaç dk oldu nasıl görürüz ( RC6) yüklü.bu yazaılımda böyle bir şansımız varmı?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ben şu an cm9 rc6 kullanıyorum :) wonder içinse 4.2.2 çıkıcak çok yakındır :)
 
spazmol

spazmol

Üye
açıkçası ben beklemekten sıkıldım :D yetim kalmış bizim telefon arcoya kimse yardım etmiyor garibim tek başına yapmaya çalışıyor bir şeyler onada yazık bize de :D
 

mnyak94

Üye
Note 2 ve s3te bulunan ekranı ikiye bölme (multi screen yanılmıyorsam) bizim telefona gelme ihtimali varmıdır ? kasma illaki olacak ama gelir mi merak ediyorum doğrusu :naughty:
 
spazmol

spazmol

Üye
hayatta gelmez :D
 

slvestre-99

Üye
dual boot kernel gelirse s2 deki gibi hem multiwindow gelir hemde goruntulu gorusme ama dual kernelle ugrasan yokki
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Multi window gelmez pek umutlanmayin
 

eros555

Üye
arkadaşlar bende yoon kernel'in 2.x sürümü var. telefonda da rc2 var şu an.
direk rc6 ile güncelleme yapayım mı yoksa kerneli (yoon) 3.x'e güncelleyip mi güncelleme yapayım ?
 

nsaktn

Üye
arkadaşlar bende yoon kernel'in 2.x sürümü var. telefonda da rc2 var şu an.
direk rc6 ile güncelleme yapayım mı yoksa kerneli (yoon) 3.x'e güncelleyip mi güncelleme yapayım ?

Önce romu yükle sonra kerneli güncelle :)
Samsungun stockromundaki.sağa çekince arama, sola çekince mesaj özelliğini bu telefona port edebilir miyiz ?
 

eros555

Üye
- - - Eklendi - - -

Önce romu yükle sonra kerneli güncelle :)
Samsungun stockromundaki.sağa çekince arama, sola çekince mesaj özelliğini bu telefona port edebilir miyiz ?

Bana 2.x kernelden 3.x kernel bulunduran rc5 e geçmemem söylemişti. bu yüzden sordum. hata veriyormuş.
 


Üst Alt