Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

erdi_s

erdi_s

Üye
aynen bende çok sıkıldım rootbox var bir tane 4.2.1 alpha ir şu an 3x kerneli kullanıyor ve nightly şu an o bir yada iki güncellemede stable der ve onu kullanırım 4.2.1 acaip hızlı arco cm9 ve 10 la uğraşsın

Sen yukle senin yorumlarina gore ben de yuklerim kardes ;)
 


matador191

matador191

Üye
kardeş ben cm9 rc 4 ü yükledim telefon seslide olduğu halde mesaj sesi çıkmıyor. bu rc 4 olduğu için mi yoksa beta 3 veya rc 5 te bu sorun var mı..
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
arkadaşlar cm9 da rami nasıl temizleyebilirm görev yöneticisi yok
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
arkadaşlar cm9 da rami nasıl temizleyebilirm görev yöneticisi yok
temizlemene gerek yok zaten ben 50 mb ram kalıyo 3 işlem yapıyorum sıfır kasma ama memory booster felan indirebilirsin görev yöneticide görüntülü konuşma gibi samsung tarafından yapılıyor

- - - Eklendi - - -

Sen yukle senin yorumlarina gore ben de yuklerim kardes ;)
aynen 2. versiyonu çıksa bir dört gözel bekliyorum :eller:

- - - Eklendi - - -

beyler birisi hayrına şurda yorumlarda bir resim var arcoyla bir geliştirici konuşuyo konuşmayı çevirirseniz sevinirim http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1990795&page=106
 
f_conq

f_conq

Üye
Dostlar cm9 daki klavyeyi rootsuz bir telefonda kullanabilir miyiz? Örnekse S3 Mini???


Çözüldü: Arkadaşlar apk sını buldum isteyen olursa buyrun.

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar cm9 da rami nasıl temizleyebilirm görev yöneticisi yok

sadikbircan hocam paylaşmıştı TaskManager.apk aratın programın apksını rootexplorer tarzı bir programla system/app yoluna kopyalayın permissions bölümünden gerekli izinleri verip telefonu baştan başlatın orjinal romdaki task managerın ingilizcesi telefona yükleniyor ancak orta tuşa basılı tutunca açılmıyor onun yerine menüdeki icondan açıyorsunuz. Ben bu şekilde yaptım program sorunsuz çalışıyor rami böyle temizliyorum. programı buradan indirebilirsin.
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
Dostlar cm9 daki klavyeyi rootsuz bir telefonda kullanabilir miyiz? Örnekse S3 Mini???


Çözüldü: Arkadaşlar apk sını buldum isteyen olursa buyrun.

- - - Eklendi - - -



sadikbircan hocam paylaşmıştı TaskManager.apk aratın programın apksını rootexplorer tarzı bir programla system/app yoluna kopyalayın permissions bölümünden gerekli izinleri verip telefonu baştan başlatın orjinal romdaki task managerın ingilizcesi telefona yükleniyor ancak orta tuşa basılı tutunca açılmıyor onun yerine menüdeki icondan açıyorsunuz. Ben bu şekilde yaptım program sorunsuz çalışıyor rami böyle temizliyorum. programı buradan indirebilirsin.

cok teşekkürler hakkınızı ödeyemem
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
bişey daha sorcam .bu romun ics isteyen oyunları acabildigi söylenmişti ama oyundan atıyor.ne yapmam gerek ?
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
oyun başlıyor kısa bi süre sonra atıyo?
 

asdqq

Üye
Mms gönderemiyorum ve alamıyorum rc5 kurulu kaç gündür bunla uğraşıyorum ayarlarımda doğru bilen birisi yardım etsin lütfen.
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
shadowgun deadzoneda acılmıyor offff :(
 

emrey13

Üye
Arkadaslar bu cyanogen mod dan guzel mod war mi
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Download Start...
<0> Create File...
<1> StartThread Detected : 1
<2> StartThread Detected : 0
<3> StartThread Detected : 0
<4> StartThread Detected : 0
<5> StartThread Detected : 0
<6> StartThread Detected : 0
<7> StartThread Detected : 0
<8> StartThread Detected : 0
<1> setup connection...
<1> odin mode.. check plcatform verification.
<1> VerifyPlatform:V0, P0,R0
<1> START!!!
<1> set download environment.
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> amss.mbn download..

odin bu hatayı veriyo yükleme yapmıyo.

ikinci kez deniyorum yine aynısı oluyo. Kabloyu cıkartıp telefonu recoveryde acayım diyorum ama recovery moda gecerken de
"firmware upgrade encountered an issue. please select recovery mode in kies & try again" hatasını alıyorum ne yapmalıyım aciill yardım dostlar
 

slvestre-99

Üye
Download Start...
<0> Create File...
<1> StartThread Detected : 1
<2> StartThread Detected : 0

- - - Eklendi - - -

Download Start...
<0> Create File...
<1> StartThread Detected : 1
<2> StartThread Detected : 0

- - - Eklendi - - -

kardeşim o hatayı bende aldım sen birde odinle cmwyi flashlamayı dene ;)

hocam o hata varken siz hata ayiklamayi actinizmi

- - - Eklendi - - -

o hatanin nedeni hata ayiklama modu kapali oldugu icindir eger hata ayiklama modu acik oldugunda bole hata veriorsa ozaman ancora.ops dosyasinda sorun wardir
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
aynen orası aşikar ama sen bir cmwyi yükle ordan cm9a geç :)
 

slvestre-99

Üye
aynen orası aşikar ama sen bir cmwyi yükle ordan cm9a geç :)

hocam sizcede hata ayiklama modundan olamazmi bende emin kalamadim

- - - Eklendi - - -

bendede mbib download hatasi oldu telefona cwm flasladim olmadi hardbrick oldu allahtan usb jig varmis telefonu brick olanlar usb jig kullansin
 
erdi_s

erdi_s

Üye
aynen beyler recovery modu tekrar flasladım cm9 rc3ü yükledim şimdi açılmasını bekliyorum. Tırstım ya artık orjinal roma dönmeyi denemem daha :oke:

- - - Eklendi - - -

tamamdır halloldu acıldı tel sıkıntı yok tesekkurler :D hata ayıklama modu acıktı yaparken
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
aynen beyler recovery modu tekrar flasladım cm9 rc3ü yükledim şimdi açılmasını bekliyorum. Tırstım ya artık orjinal roma dönmeyi denemem daha :oke:

- - - Eklendi - - -

tamamdır halloldu acıldı tel sıkıntı yok tesekkurler :D hata ayıklama modu acıktı yaparken
sevindim kardeşim ama bence dosyalar felan sağlamsa pcdende kaynaklanabilir msela ben cmwyi 25 dkde yükliyorum malesef
 


Üst Alt