Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

mesutgaga

mesutgaga

Üye
Bu romla 3g çalışmıyormu yani.bende cepnet var internete giremezmiyim
 


mesutgaga

mesutgaga

Üye
Aaaaa iyi tamam teşekkürler.bu romu bi deniym bwn
 
alprnx

alprnx

Üye
Arkadaşlar cm9 rc5 üstüne yenı 3x yoon kernel baphormet i kurunca telefon samsung yazısından sonra siyah ekranda kalıyor neden oluyor anlamadım.yokmu bi çözümü yeni kerneli kullanmak ıstıyorum :S telefonda şu and cm9 rc5 + 3xyoon kernel aprodhide + thunderbolt + xloud + bravie engine kurulu.
sakın yenı kernel thunderboltla uyuşmuyor bir demeyin sıfır rc5 kurup üstüne yenı 3x kerneli kurdum gene aynısı oldu :S nasıl çözcez bu bootploop olması olayını samsung yazısından sonra hep siyah ekranda kalıor.

Güncellllllllllll ++++++++++
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
Bu arada belirteyim sonra yolda kalmayın benim gibi gps çalışmıyor 3x kernelde. valla ben eski sürümlere dönüyorum tekrardan
 

aslanalp75

Üye
Bu arada belirteyim sonra yolda kalmayın benim gibi gps çalışmıyor 3x kernelde. valla ben eski sürümlere dönüyorum tekrardan

Bende düne kadar cm5 var idi artı yoon kernel.Gps çalışıyordu Bende hatta sygic ile yolculuk bile yapmıştım :)
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
Bende düne kadar cm5 var idi artı yoon kernel.Gps çalışıyordu Bende hatta sygic ile yolculuk bile yapmıştım :)

Bu igo neden çalışmıyor peki. Ya bi ziraat atm si bulamadım kırk yılda bi işe yarayacaktı ne güzel navigasyon.Bütün sarı uydular buluyor ama bağlanma gerçekleşmiyor
 

aslanalp75

Üye
Bu igo neden çalışmıyor peki. Ya bi ziraat atm si bulamadım kırk yılda bi işe yarayacaktı ne güzel navigasyon.Bütün sarı uydular buluyor ama bağlanma gerçekleşmiyor

CMye devam etmek istiyorsan tekrar wipe layıp romu kursan üzerinede yoon kerneli kursan çözüm olur diye düşünüyorum.
 
Heroata

Heroata

Üye
:D ben ilk bu hatayı aldğmda delircektim :kop2: telefon gitti sandım (gerçi telefonu 16 kez ölümden döndürdm :D)

i/o scehulder mi ne yüklemştm
 
cemaltr18

cemaltr18

Üye
Ya millet hiçbir navigasyon programını çalıştıramadım hiçbiri bulmuyor romdan kaynaklanıyor büyük ihtimalle sorun sizdede varmı ??
 

HaaaRuuuN

Üye
sağol birader çok beyendim bu romu
 
bad-code

bad-code

Üye
bende rc 2 yüklü rc beşi yükledigimde hersey silinir mi telde acaba??
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
arkadaşlar bu romu yüklersem google playimde bir sorun olurmu bende orjinal kernel var?
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
vav bu rom bi harikaymış tamam rom attım ama internet baya yavaşladı.neden acaba
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
bu romda görev yöneticisi yok.rami nasıl temizliycem ben şimdi :kop:
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Ben skldm artik bu aksam stock roma döncem. Zaten artik telefonun nimetlerinden yararlanamicam. İse girdim de ;-) Nightly sürüm cikana kadar stock romdayim
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Ben skldm artik bu aksam stock roma döncem. Zaten artik telefonun nimetlerinden yararlanamicam. İse girdim de ;-) Nightly sürüm cikana kadar stock romdayim
aynen bende çok sıkıldım rootbox var bir tane 4.2.1 alpha ir şu an 3x kerneli kullanıyor ve nightly şu an o bir yada iki güncellemede stable der ve onu kullanırım 4.2.1 acaip hızlı arco cm9 ve 10 la uğraşsın
 
gss_adnan

gss_adnan

Üye
Bende Stock roma döndüm 1 aydır cm9 ömrümü yedi
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Bakmayın bende sıkıldım ama stock roma asla dönmem acayip yavaş :)
İdare ediyoruz böyle :)
 


Üst Alt