Arkadaşlar cm9 rc5 üstüne yenı 3x yoon kernel baphormet i kurunca telefon samsung yazısından sonra siyah ekranda kalıyor neden oluyor anlamadım.yokmu bi çözümü yeni kerneli kullanmak ıstıyorum :S telefonda şu and cm9 rc5 + 3xyoon kernel aprodhide + thunderbolt + xloud + bravie engine kurulu.
sakın yenı kernel thunderboltla uyuşmuyor bir demeyin sıfır rc5 kurup üstüne yenı 3x kerneli kurdum gene aynısı oldu :S nasıl çözcez bu bootploop olması olayını samsung yazısından sonra hep siyah ekranda kalıor.
Güncellllllllllll ++++++++++