Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

h20

Üye
otg destegi var mı acaba ?
 


HoLyCooL

HoLyCooL

Üye
ben cm9u onceden yuklemıstım ancak batarya şismesiyle tekrar orjinal roma dönüp servise verdim telefon elime geçti şimdi tekrardan cm9 atmak için rc5 ve gappsını indirdim cmw yi felan odinle flashladım ancak cmwde wipe işlemlerini yaptıktan sonra yüklemeye geçtim apply from external sd carddan cm9 rc5 i seçiyorum ana menü cmw yerine atıyor.bende telaşa aldım hemen biraz sonrada orjinal roma tekrar flashladım. cm9u yükleyemedim yardım edebilecek varmı tekrar böyle bir hataya düşmek istemiyorum.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
root+cmw işlemini yaptıysan zaten 1. sayfadaki videoya bakarak yapman çocuk oyuncağı :)
durdurarak aynı işlemleri yap.
 

emrey13

Üye
Arkadaslar ben bu cyonagn modu yukleyince sarjim daha az gitmeye basladi bu sarj olayini nasil halletcem bu batarya kabilre etme olayi nasil bisi
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Arkadaslar ben bu cyonagn modu yukleyince sarjim daha az gitmeye basladi bu sarj olayini nasil halletcem bu batarya kabilre etme olayi nasil bisi

RC5 te şarj sorunu yok 10 saattir kullanıyorum anca %20 ye düştü
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Arkadaslar ben bu cyonagn modu yukleyince sarjim daha az gitmeye basladi bu sarj olayini nasil halletcem bu batarya kabilre etme olayi nasil bisi

Bataryanı kalibre etmeni önermem. Antutu Battery Saver programını indir ve Level 3 yap. Sarjın daha fazla gider.
 

h20

Üye
bide islemi yaparken hafıza kartı ve sim kartı cıkarmak gerekli midir
 

karacocuk86

Üye
Arkadaslar yurt disindan gelme s3 yeni imei yuklendi..tekrar rom yuklesem kapanir mi. ?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
rc5 güzel ama stock rom a geri dönücem . babam kaç mt öteden arıyor adam yüzümü özlemiş . bb ics <3 stock rom :'(
 
knight97

knight97

Üye
Arkadaslar rc5te sarj sorunu yok hatta rc2-3 ten daha fazla gidiyor 1.5 gun kadar. Yeterki mobil veriyi ve wi fiyi kullandiktan sonra kapatin ve evdeyken parlakligi en kisikta kullanin.
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
PowerPlay

PowerPlay

Üye
Aslinda rc4 un uzerine yoon kernel yuklendiginde rc5 yuklemeye gerek kalmiyor on kamerada problem yok rc4 teyim su anda ve kernelde row io scheduler var.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
ben onu bunu tanımam en iyisi (3g li olarak ) stock rom birtek 3g stock rom da var custom rom 3g olmuyor en kötüsüde o :'(

- - - Eklendi - - -

gerçekten fark ediyor ben cm9 a alışmışım bir garip geldi stock rom . iyi akşamlar bb
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ben onu bunu tanımam en iyisi (3g li olarak ) stock rom birtek 3g stock rom da var custom rom 3g olmuyor en kötüsüde o :'(

- - - Eklendi - - -

gerçekten fark ediyor ben cm9 a alışmışım bir garip geldi stock rom . iyi akşamlar bb

yaw sizde backuptan yedek yükleyin veya stock tabanlı romlar var onları yükleyin hemen gönün backup aldığınız icsye ben öyle yapıyorum neyse banagta vice cityde grafik ayarlarını söyleyin :D

- - - Eklendi - - -

bu arada jb alpha 5 çıkmış ön kamera sorunlu hatta çok sorunlu olduğu için arco devre dışı bırakmış
 
mustafa938

mustafa938

Üye
salla ben kararımı verdim stock rom a dönüyorum çok iyi rom çıkınca yüklerim .
 

yalamayapanvida

Üye
beyler bunu yaparsam garanti dışı kalırmı
 


Üst Alt