Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

f_conq

f_conq

Üye
rc4 te sistem>bidirimden yalnizca 2g/3g sectigim halde 2g/2g+3g/3g olarak degisiyor aradan 2g+3g yi kaldiramiyorum. sizde de boylemi.
 


ibrahimoh

Üye
Beyler galaxy w 4.2.1 kurdum kamera çalışmıyo eski kernel alpha bir ve arco bile yapmamış ama bizim yoon 3x kullansakta o rom okadar hızlıki ivsenin hic bi anlamı kalmadı cm10.1 super bişey olucak ayrıca paramoiddi yani paranoid gpuyu zorlar ama android harbiden iosu gecti


Ali hocam cm 10.1 in galaxy wonder için çıkacağı kesin olarak duyuruldu mu?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Google play store dan Battery Calibration uygulamasını indir telefonu sarj et %100 olsun sarjdan çıkarmadan programa gir calibrate ye bas sonra cıkar kullan teli 2-3 gün sonra sarj ömrü uzamaya baslayacaktır.

oluyor dimi ? şarjın ömrü uzuyor dimi ona göre yüklicem çook önemli .

- - - Eklendi - - -

oluyor dimi ? şarjın ömrü uzuyor dimi ona göre yüklicem çook önemli .

hocam bi baksanız çok acil telefonun şarj gidio 2 3 dk da %10 şarj gidio . bulursanız çok sevinirim

- - - Eklendi - - -

Ya yardim edin yaa
 

bartowski24

Üye
PowerPlay

PowerPlay

Üye
Stock romun pil ömrü daha iyi bu romdan bu rom islemciyi daha yoğun kullanıyor çünkü
 

serkansekerci

Üye
Beyler rc4'te bi sorun var sanirim, sizde de var mı aynı sorun yoksa sadece bende mi?
bazen 3g bağlantısı kopuyor ve geri gelmiyor.
bağlantı ayarlarından apn bölümune bakıyorum ve normalde orda olması gereken avea internet isimli apn yok orada.
Telefonu tekrar başlatiyorum. Hatta 3 4 defa tekrar başlatıyorum ancak geliyor internet. Veya uçak moduna alıyorum 3 4 defa internet ancak geliyor ve o bölüme avea internet ayarları geliyor.

Bu sorun sizde de var mı yoksa sadece bende mi?
 
f_conq

f_conq

Üye
Beyler rc4'te bi sorun var sanirim, sizde de var mı aynı sorun yoksa sadece bende mi?
bazen 3g bağlantısı kopuyor ve geri gelmiyor.
bağlantı ayarlarından apn bölümune bakıyorum ve normalde orda olması gereken avea internet isimli apn yok orada.
Telefonu tekrar başlatiyorum. Hatta 3 4 defa tekrar başlatıyorum ancak geliyor internet. Veya uçak moduna alıyorum 3 4 defa internet ancak geliyor ve o bölüme avea internet ayarları geliyor.

Bu sorun sizde de var mı yoksa sadece bende mi?

Bende de oluyor ayni sorun arada baglanti gidiyor sonra tekrar geliyor.
Benim wifi de de kopma oluyor arada. Katalanacagiz
Artik stock rom kullanmak zulum olur bu saatte
sonra.
 

slvestre-99

Üye
Bende de oluyor ayni sorun arada baglanti gidiyor sonra tekrar geliyor.
Benim wifi de de kopma oluyor arada. Katalanacagiz
Artik stock rom kullanmak zulum olur bu saatte
sonra.

arkadaslar rc4 de ayni sorun bendede vardi rc3 e gecin rc3 suan icin en iyisi
 

deadhero

Üye
rc4 ü wipe işlemlerini yaparak kurarsanız 3g ve wifi sorununuz düzelir bende yok :)
 
alprnx

alprnx

Üye
arkadaslar rc4 de ayni sorun bendede vardi rc3 e gecin rc3 suan icin en iyisi

hocam r3 link atarmısınız elimizde bulunsun

- - - Eklendi - - -

Beyler galaxy w 4.2.1 kurdum kamera çalışmıyo eski kernel alpha bir ve arco bile yapmamış ama bizim yoon 3x kullansakta o rom okadar hızlıki ivsenin hic bi anlamı kalmadı cm10.1 super bişey olucak ayrıca paramoiddi yani paranoid gpuyu zorlar ama android harbiden iosu gecti

hocam 4.2.1 kurup üstüne 3x yoon mu kurdun ? ayrıca menü geçişleri felan nasıl
 

serkansekerci

Üye
Zaten wipe, hatta format atip oyle kurdum.
 
-Emre

-Emre

Üye
ben şuan 3g kullanmıyorum ama okul açılınca kullanıcam o yüzden tekrar wipeları yapıp da kurayım :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Ali hocam cm 10.1 in galaxy wonder için çıkacağı kesin olarak duyuruldu mu?
kesin olarak çıkacak hemde unnofical değil offical olarak yani arcoya yardım edecek kişilerde olacak bende zaten cm10.1 değil slim paranoid 4.2.1 kullandım ama süperdi hemde 2.6 kernel olduğu halde süper birşey 4.2.1 cm10un ve cm9un bir değeri kalmıyıcak benim için şu an mecbur kullanıyorum
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
kesin olarak çıkacak hemde unnofical değil offical olarak yani arcoya yardım edecek kişilerde olacak bende zaten cm10.1 değil slim paranoid 4.2.1 kullandım ama süperdi hemde 2.6 kernel olduğu halde süper birşey 4.2.1 cm10un ve cm9un bir değeri kalmıyıcak benim için şu an mecbur kullanıyorum
Heyecanlandım şimdi. Umarım çok yakında CM 10.1'ın alpha versiyonları yayınlanmaya başlar.
 

azrazade

Üye
Hocam bnm yüz tarama özelliği yok. Ne yapabilirim
 

azrazade

Üye
bnde yüz tanıma ayarı yok??
 


Üst Alt