Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
recovery açılıyor mu
 


mustafa938

mustafa938

Üye
napacam yardım edinyaaa

- - - Eklendi - - -

hayır

- - - Eklendi - - -

nolur yardım edinnn
 
-Emre

-Emre

Üye
download mod?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
eed
 

Görkem Köseoğlu

Üye
arkadaşlar yardımcı olacak yokmu :)
 
-Emre

-Emre

Üye
batatyyi çıkar 5 dk falan bekle sonra cwmyi açmayı dene olmadı odinle tekrar at romu

- - - Eklendi - - -

bataryayi
 
mustafa938

mustafa938

Üye
oleyyyy clockword mode allah razı olsun :D

- - - Eklendi - - -

kim çıkardı cwm yi gidip elini öpücem
 
-Emre

-Emre

Üye
önemli değil =)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
telefonum açıldı telefonum açıldı yaşasınnnnn allah sizden razı olsun

- - - Eklendi - - -

birdaha hata ayıklamayı kapatırsam .....
 
-Emre

-Emre

Üye
usb depolama açarken kapat diyecek =) neyse hayırlı olsun.d
 
mustafa938

mustafa938

Üye
oluyo orjinal rom :D

- - - Eklendi - - -

banane ya telefonu pcye bağlamam :D bunuda yaşadım ya kalpten gidiyordum

- - - Eklendi - - -

benim cici telefonum hayırlısıyla orjinal oldu bitti maşallah nazar deymez inşallah :D
 
-Emre

-Emre

Üye
=) valla ben garantiye vereceğim zaman donucem Orj roma.d
 
mustafa938

mustafa938

Üye
ben alışamadım o yüzden dönüyorum bidahada cm 9 felan kalsın anam iyiyim ben gingerbread da

- - - Eklendi - - -

6dakikada hazır oldu bitti telefon

- - - Eklendi - - -

10 dakikada pass

- - - Eklendi - - -

telefon takır takır işlio :D oley çoooooooook teşekkür ederim size
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
önemli değil ama bence daha sonra cm9 u geri yükliceksin :D ben de gingerbreada hiç alışamamıştım bir de artık çok eskidi yenilik lazım..
 

tekiner57

Üye
ben yeni üyenizim herkese merhaba samsung galaxy W telefonuma bu romu yükledim.çok güzel ben birşey sormak istiyorum sim karttaki telefon rehberini telefona kayıt etme olanağı varmı teşekkürler
 

slvestre-99

Üye
ben alışamadım o yüzden dönüyorum bidahada cm 9 felan kalsın anam iyiyim ben gingerbread da

- - - Eklendi - - -

6dakikada hazır oldu bitti telefon

- - - Eklendi - - -

10 dakikada pass

- - - Eklendi - - -

telefon takır takır işlio :D oley çoooooooook teşekkür ederim size

hocam siz orjinal tom yuklerken telefon acilisini kac dakika beklediniz hocam birde orjinal romu konudaki ilk sayfadaki anlatimlami yuklediniz ben yarin teli garantiye vercem hala orjinal toma donemedim yarin garantisi son
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ula karıştırtınız konuyu :D kimse duymadı heralde az kaldı bu arada sadık hocamda söyledi bende baktım arco 37 dk önce kamerayı çözmüş ama 720p video kaydına kadarmı bilmiyorum drver tmm yani :) inceleyebilirsiniz
 
-Emre

-Emre

Üye
bu jbnin 3x kerneli için mi çözmüş kamerayı çok takip etmiyorum da
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
ula karıştırtınız konuyu :D kimse duymadı heralde az kaldı bu arada sadık hocamda söyledi bende baktım arco 37 dk önce kamerayı çözmüş ama 720p video kaydına kadarmı bilmiyorum drver tmm yani :) inceleyebilirsiniz
Peki bu ne anlama geliyor?
 

byloji

Üye
final sürüm gelince kuracam cm yi cok sevindirici bir haber :D gel artık uleyn :D
 


Üst Alt