Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
kesinlikle al backupı

- - - Eklendi - - -

ben almıştım ama hala ihtiyacım olmadı eski sürüm rootlu değilse işine yarar
 


mustafa938

mustafa938

Üye
backup alınca noluyor eski sürüm rootsuz

- - - Eklendi - - -

ben yani cm den dönmeyi düşünmüyorum .

- - - Eklendi - - -

touchwiz 5 yükleyince tam benim istediğim telefon oluyor

- - - Eklendi - - -

alayım bari sözünüzden çıkmayayım birşey mirşey olur anında gingerbread a dönerim
 
-Emre

-Emre

Üye
haklısın işi garantiye almak lazım :)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
ok önerilerinizi dinlemeye devam burnumun dikine gitmeyeyim naparsam hep burnumun dikine gidince zararlı oluyorum teşekkür ederim önerileriniz için .

- - - Eklendi - - -

done freeing space .
.


noluyo acaba backup yapıo

- - - Eklendi - - -

getprop

- - - Eklendi - - -

monkey.jar

- - - Eklendi - - -

noluyor ???

- - - Eklendi - - -

tırsıyorum
 
-Emre

-Emre

Üye
galiba backup alıyor bekle :D
 
mustafa938

mustafa938

Üye
ödüm kopuyor bi baksanız

- - - Eklendi - - -

bekliyorum
ne backup muş arkadaş

- - - Eklendi - - -

odin ile rom kurduğum için value pack çok kısa sürdü bu uzun sürdü
 
-Emre

-Emre

Üye
aslında backup çok uzun sürmez ama cihazdan cihaza değişir kasma
 
mustafa938

mustafa938

Üye
ne datam varmış arkadaş çalışıyoda çalışıyo

- - - Eklendi - - -

bitti
 
-Emre

-Emre

Üye
sabır işi aslında sdcarda boş alanı çok tutmalısınız eski romda gereksiz programları silerseniz backup bu kadar uzun sürmez

- - - Eklendi - - -

:) şimdi roma geç .d

- - - Eklendi - - -

neyse kolay gelsin ben çıkıyorum trigonometri beni bekler :(
 
mustafa938

mustafa938

Üye
oleyyyyy cm9 ice cream sandwich benimdir :D
 
mustafa938

mustafa938

Üye
hocam internete yaz i8150 value pack diye fazlifatih var oradan indir kurulumunu gösteriyor zaten
 

Görkem Köseoğlu

Üye
kullanan arkadaşlar rehberde sim kart a ekle seceneği ve video arama seceneği mevcutmu
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
sadık hocam söyledi bende baktım arco 37 dk önce kamerayı çözmüş ama 720p video kaydına kadarmı bilmiyorum drver tmm yani :) inceleyebilirsiniz artık ney ne zaman gelir sormayın :)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
stock rom a geri dönüyorum amss de şu an en baştaki gibi yapıyorum telefon brick olmaz dimi ???

- - - Eklendi - - -

amss de takılı kaldı
 
-Emre

-Emre

Üye
niye geri donuyorsun orjinal?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
allah kahretsin yardım edin telefon brick olduy herhalde açılmıo firmware upgrade encountered ... dio :'(
 
-Emre

-Emre

Üye
daha doğrusu orjinale
 
mustafa938

mustafa938

Üye
hata ayıklama iptal etmiştim :'(
 


Üst Alt