hocam bu lazeroid mod nedir? yukleyince ne ise yarar?
birde bu imzadaki seeder nedir? buldum yukledim simdi ilk bakısta degisen birsey yok gibi gorunuyor?
Sadık hocam guncellemeyi nasıl yapacagız cm9 icin? kontrol ediyorum hicbir guncelleme gorunmuyor telefonda...

Beyler rc3 ve yoon 1.7 yüklü batarya da sıfır geldi ancak şarjda birkaç sorum olacak
şarjı iyi gidiyor eskiye göre yeni batarya olduğundan oyun oynamazsam hızı da 800mhz e çekince akşama kadar rahat yetiyor
ama şarj olmada sorun var yaklaşık 3-4 saatte anca şarj oluyor.
sizce şarj için hangi kernel i kullanmalıyım sadece kernel şarja büyük etki edermi ?
mustafa938 kardeşim ben her türlü yardımcı olurum sana rom atmak 4-5 dklık iş![]()
lazeroid sadece CM9 için mi yoksa CM10 a da yapılabilirmi ?
ufff şu bilgisayar varya win 8 olduğu için teli görmüyo nasıl iştir bu yaAllah kahretsin
![]()
Win 8 driver sorunu bendede var.
Yukarda yazdıklarımı uygulayın.
hocam windows wista okumuyor driver sorunlu ne yapmaliyim
- - - Eklendi - - -
birde telin odini okumasi icin en fazla sp3 mu lazim
hata ayıklama modu olması lazımmı ?? cwm ve cm9 için ?
