Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

ower

ower

Üye
arkadaşlar stabil sekılde tum fonksiyonlar calısmaktadır 4 tane tele yukseltme yaptım ;
kısaca basarılı.
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
hocam bu lazeroid mod nedir? yukleyince ne ise yarar?
birde bu imzadaki seeder nedir? buldum yukledim simdi ilk bakısta degisen birsey yok gibi gorunuyor?



Sadık hocam guncellemeyi nasıl yapacagız cm9 icin? kontrol ediyorum hicbir guncelleme gorunmuyor telefonda...

Güncellemeler için bu konuyu kullanın.Yeni sürüm çıkınca indirip yükleyeceksiniz.Lazeroid bir tür işlemci i/o modu.İşlemci ve ramin senkronize çalışıp telefonun daha hızlı tepki vermesini sağlıyor.Seeder ise android sistemindeki rastgele veri işleme mantığını devreden çıkararak veri işlemlerini bir sıra ve düzene sokuyor.Bu şekilde 2d grafiklerde daha az enerji tüketimi ile daha yüksek performans sağlanıyor.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
kendimde yükleme cesaret buldum şimdi yükliyeceğim bir sorun olursa çözebiliriz dimi ?? yardımcı olursanız sevinirim ? bu tür romlarda yeniyim :'(
 
burak.tolga

burak.tolga

Üye
lazeroid sadece CM9 için mi yoksa CM10 a da yapılabilirmi ?
 

mnyak94

Üye
Beyler rc3 ve yoon 1.7 yüklü batarya da sıfır geldi ancak şarjda birkaç sorum olacak
şarjı iyi gidiyor eskiye göre yeni batarya olduğundan oyun oynamazsam hızı da 800mhz e çekince akşama kadar rahat yetiyor
ama şarj olmada sorun var yaklaşık 3-4 saatte anca şarj oluyor.
sizce şarj için hangi kernel i kullanmalıyım sadece kernel şarja büyük etki edermi ?
mustafa938 kardeşim ben her türlü yardımcı olurum sana rom atmak 4-5 dklık iş :oke:
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Beyler rc3 ve yoon 1.7 yüklü batarya da sıfır geldi ancak şarjda birkaç sorum olacak
şarjı iyi gidiyor eskiye göre yeni batarya olduğundan oyun oynamazsam hızı da 800mhz e çekince akşama kadar rahat yetiyor
ama şarj olmada sorun var yaklaşık 3-4 saatte anca şarj oluyor.
sizce şarj için hangi kernel i kullanmalıyım sadece kernel şarja büyük etki edermi ?
mustafa938 kardeşim ben her türlü yardımcı olurum sana rom atmak 4-5 dklık iş :oke:

Kernel şarjı etkiler.Şarj olurken telefonun bataryaya uygulayacağı mA değeri ve bütün elemanların kullandıkları enerji voltajları ve akım değerleri kernel ile belirlenir.Ancak galaxy w için bunlar genelde arconun kaynağındaki değerler kullanılıyor.Çünkü galaxy w için en stabil çalışma sağlıyan voltaj ve akım değerleri belirli.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
ufff şu bilgisayar varya win 8 olduğu için teli görmüyo nasıl iştir bu ya :'( Allah kahretsin :'(
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
lazeroid sadece CM9 için mi yoksa CM10 a da yapılabilirmi ?

init.d desteği sağlayan bütün romlarda kullanılabilir.Cm7 Cm9 Cm10 yada Paranoid Rom ehndroix rom aokp rom farketmez.

- - - Eklendi - - -

ufff şu bilgisayar varya win 8 olduğu için teli görmüyo nasıl iştir bu ya :'( Allah kahretsin :'(

Bendede aynı sorun vardı win8 için driverları buldum ve elle tanıttım oldu.Birazdan link atarım.

- - - Eklendi - - -

adresindeki dosyayı indirin ve bir klasöre çıkartın.Daha sonra telefonu bilgisayara bağlayın ve masaüstünde bilgisayarıma sağ tıklayıp yönet seçin.Açılan pencerede sol taraftan aygıt yöneticisini seçin ve sağ tarafta pcnize baplı cihazlar görüntülenir.Burada telefonunuz bilinmeyen aygıt yada msm7x30 olarak tanınabilir.Buna tıklayıp sürücü yazılımını güncelleştir deyip sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara seçeneğine basıp indirdiğiniz dosyaları çıkarttığınız klasörü seçin.Tanınmayan bütün telefon sürücüleri için bunu tekrarlayın.Sorun kalmayacaktır.
 

ihtıyar

Üye
Win 8 driver sorunu bendede var.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
inşallah olur teşekkür ederim sadık kardeş .

- - - Eklendi - - -

benim telefon stock rom olmasına rağmen hiç kasma yok telefonda şarjı bitene dek oynadım banamısın demedi ful bana hizmet etti . cm 9 da inşallah daha iyi olur. yardımlarınız için çoook teşekkür ederim.
 
-Emre

-Emre

Üye
evet sp3 lazım en az usb driver: ben de şimdi indiriyorum :)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
hata ayıklama modu olması lazımmı ?? cwm ve cm9 için ?
 
-Emre

-Emre

Üye
gerekmez ama açsanız da bi zarar etmezsiniz ben cwmyi terminal emulatorden yukledim galiba açık değildi ama açın yani pc için muhtemelen gerekir ama pcde nasıl yapılıyor denemedim hiç.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
clockword mod oldu şimdi cm 9
 
-Emre

-Emre

Üye
bu arada verdiğim driver xpde sorunsuz çalışıyor.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
birde hiç backup almadan yapsam olurmu benim için yedek okadar önemli değil
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre


Üst Alt