Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

ademcevahir

Üye
Arkadaşlar telefonu pcye bağlayamıyorum.Depolama modunda cihazı pcye bağlamak istediğimde pc hiç tepki vermiyor.Bilgisayarımda kies driverleri falan yüklü değil bir de rom yükledikten sonra şu kısmı farketmeden atladım ondan mı kaynaklandı ?

7)Yükleme tamamlanınca "advenced/fix permission" seçin
.

Bu sorunun çözümü yok mudur yoksa eğer rom değiştirmek zorunda kalırım can sıkıcı bir durum ?

Geliştirici Seçeneklerinden => Ağ üzerinde ADB'yi aktif edince düzeldi.
 


slvestre-99

Üye
Arkadaşlar telefonu pcye bağlayamıyorum.Depolama modunda cihazı pcye bağlamak istediğimde pc hiç tepki vermiyor.Bilgisayarımda kies driverleri falan yüklü değil bir de rom yükledikten sonra şu kısmı farketmeden atladım ondan mı kaynaklandı ?

7)Yükleme tamamlanınca "advenced/fix permission" seçin
.

Bu sorunun çözümü yok mudur yoksa eğer rom değiştirmek zorunda kalırım can sıkıcı bir durum ?

ewt hocam ayni sorun bendede war
 

emrey13

Üye
Arkadaslar bu siteye uzun zamandir grip yorumlari okuyorum. Sizce yuklemelimiyim telefnum temple run oynarkn bile kasiyo bunu yukleyince hersey duzeliymu telefon hizlaniyormu ? Radyo calisiyormu
 

emrey13

Üye
Arkadaslar bu siteye uzun zamandir grip yorumlari okuyorum. Sizce yuklemelimiyim telefnum temple run oynarkn bile kasiyo bunu yukleyince hersey duzeliymu telefon hizlaniyormu ? Radyo calisiyormu
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Rom'u indirip hiç bir işlem yapmadan kuruyoruz değil mi ?
Ve 1.6 yoon kernel mevcut ve bir kaç eklenti bunları tekrar kurucam mı ? ( yani romu kurunca gitmez değil mi ? )
ve lazerderoid 2.5 gerçekten etkili mi ? linkini bulamadım , link atar mısınız ?lazerderoid 2.5 ne işe yarar ?

 

AndroTürk

Üye
Rc3 le bu roma güvenim iyice arttı sadık hocam ellerinize sağlık konu mükemmel.
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Rom'u indirip hiç bir işlem yapmadan kuruyoruz değil mi ?
Ve 1.6 yoon kernel mevcut ve bir kaç eklenti bunları tekrar kurucam mı ? ( yani romu kurunca gitmez değil mi ? )
ve lazerderoid 2.5 gerçekten etkili mi ? linkini bulamadım , link atar mısınız ?lazerderoid 2.5 ne işe yarar ?

Yeni sürümü hicbir işlem yapmada cwm ile yükleyeceksin. Ama yoon kernel ve eklentiler gider. Onları baştan yükleyecen.
Ayrıca 220. sayfada lazerdroidin linki var.
 
huseyn.3590

huseyn.3590

Üye
arakadaslar ben bu romu yükledim ancak sim rehberimdeki kişileri göremiyorum yardım eder misiniz?
 

nsaktn

Üye
Eni sonu canımdan bezdirdi bu rom beni, takıntı yaptım şu temple runu hiç kasmadan oynayabilmek için. Ne yaptıysam olmadı, takılıyor da takılıyor. S3teki gibi bi oynayamadım yağ gibi, sinirlendim sonunda resmi stock roma döndüm :D
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Eni sonu canımdan bezdirdi bu rom beni, takıntı yaptım şu temple runu hiç kasmadan oynayabilmek için. Ne yaptıysam olmadı, takılıyor da takılıyor. S3teki gibi bi oynayamadım yağ gibi, sinirlendim sonunda resmi stock roma döndüm :D

Nasıl oynayamıyorsun hayret bende gram kasmıyor :D
Rc2 + yoon kernel 1.6 yüklü + nemus launcher sıfır kasma menüler dahil hiçbirşey kasmıyor.
sorun seninle alakalı :)
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Ben de direk rc2nin üstüne flashladım sıkıntı yok. Kamera performansı hakkaten muthis olmus. Cekim işlemini 3 sn içinde bitiriyo ve önizleme hızı da süper olmuş. Sanırım artık cm9da sona doğru yaklaşıyoruz :alkis
 

nsaktn

Üye
Hocam hangi performans ayarlarında kullanıyorsunuz ? İşlemci hızını 1700 e çıkarınca telefon cayır cayır yanıyor çok ısınıyor, zarar verir diye korkuyorum. Performansta zram le falan bi oynama yapıyor musunuz ? Menülerde falan bende de kasmıyor, ama o oyun çok fena tav etti beni başlarken bi takılıyor sinir oluyorum ne yaptıysam beceremedim :)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
arkadaşlar touchwiz 5 i bu rom ile kullanabilirmiyiz ???

- - - Eklendi - - -

TouchWiz 5.0 için linkindeki apk'yi indirin. İndirdikten sonra kurulumu yapın. Sistem Ayarları>Temalar'dan seçin ve Yeniden başlatın.
bunu deneyen varmı oluyormu ? telefonda kasma felan varmı ????
 
mustafa938

mustafa938

Üye
arkadaşım tamam biliyorum mevcutta kasma felan varmı ?? oyun oynarken bir sıkıntı yaratırmı ????
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
bu arada yoon kernl 1.7 çıkmış
 
enginizmir

enginizmir

Üye
cm9 rc3 + Yoon kernel + Lazerdroid (linki 220.sayfada var) harika bir uyum... titanium backup ile bnm için gereksz bir kaç seyi dondurdum hiç kasma yok ... Temple run 2 , Most wanted falan sorunsuz onuyorum tavsiye eder.. ;Basta konuya destek olan sadikbircana tşkkr edermm... işlemciyi No frills programıyla 1709/245 ondemand - cfq olarak sabitledim.. zram v.s sanal rem herhangi bir değişiklik yapmadm ..
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Hocam hangi performans ayarlarında kullanıyorsunuz ? İşlemci hızını 1700 e çıkarınca telefon cayır cayır yanıyor çok ısınıyor, zarar verir diye korkuyorum. Performansta zram le falan bi oynama yapıyor musunuz ? Menülerde falan bende de kasmıyor, ama o oyun çok fena tav etti beni başlarken bi takılıyor sinir oluyorum ne yaptıysam beceremedim :)

İşlemci 1400 de zram 18 öyle ayrıntılı birşey yok yani :)
 


Üst Alt