ademcevahir
Üye
Arkadaşlar telefonu pcye bağlayamıyorum.Depolama modunda cihazı pcye bağlamak istediğimde pc hiç tepki vermiyor.Bilgisayarımda kies driverleri falan yüklü değil bir de rom yükledikten sonra şu kısmı farketmeden atladım ondan mı kaynaklandı ?
7)Yükleme tamamlanınca "advenced/fix permission" seçin.
Bu sorunun çözümü yok mudur yoksa eğer rom değiştirmek zorunda kalırım can sıkıcı bir durum ?
Geliştirici Seçeneklerinden => Ağ üzerinde ADB'yi aktif edince düzeldi.



