Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

mustafa938

mustafa938

Üye
peki bunların bir geri dönüşü varmı ilk aldığımız günki gibi yapabilirmiyiz ? sadece stock rom u kursak yeterlimi ilk sayfada anlatıldığı gibi yapsak yani ilk alındığı günkü haline dönermi ?

- - - Eklendi - - -

(İlk aldığımız halinden) bir değişiklik olurmu cwm fln ????

- - - Eklendi - - -

bir cevap verseniz iyi olur yardım ederseniz sevinirim.
 


deadhero

Üye
RC3 sürümüne geçtim sd swap işlemini tekrar yapmam gerekli mi?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
peki bunların bir geri dönüşü varmı ilk aldığımız günki gibi yapabilirmiyiz ? sadece stock rom u kursak yeterlimi ilk sayfada anlatıldığı gibi yapsak yani ilk alındığı günkü haline dönermi ?

- - - Eklendi - - -

(İlk aldığımız halinden) bir değişiklik olurmu cwm fln ????

- - - Eklendi - - -

bir cevap verseniz iyi olur yardım ederseniz sevinirim.


yardım edin lütfen çok önemli bu benim için nlur yardım edin yaaaa
 
systemchi

systemchi

Üye
Ben bu romu yükledim sonra stock roma geri dönmeye çalıştım,odin ile linkte verilen stock romu yüklemeye çalışıyorum ama odin ekranında amss.mbn download aşamasını bir türlü geçmiyor telefonumu yüklemeye alalı 1 saat oldu ama hala aynı durum telefonuma ne oldu acaba brick olma şansı falan? Nasıl düzeltirim ne yaparım biri yardım etsin..
 
spazmol

spazmol

Üye
Ben bu romu yükledim sonra stock roma geri dönmeye çalıştım,odin ile linkte verilen stock romu yüklemeye çalışıyorum ama odin ekranında amss.mbn download aşamasını bir türlü geçmiyor telefonumu yüklemeye alalı 1 saat oldu ama hala aynı durum telefonuma ne oldu acaba brick olma şansı falan? Nasıl düzeltirim ne yaparım biri yardım etsin..

Telefonu aç bak çalışıyor mu eğer olamamışsa odinle cwm yükleyip formatlayip tekrar kurarsin odinle
 
systemchi

systemchi

Üye
Aynı şekilde yaptım ama yine aynı sorun devam ediyor cwm yükleyip formaltladım ve odinle download modunda yüklemeye devam ettim bir türlü değişmedi rom yüklenmyor.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
ben,m telefon bir ara brick olmuştu sistemi sormatlayıp tekrar odin ile yükleme yağınca düzeldi telefonum
 

sezgin_bss

Üye
ben bu romu rc2 nin üzerine guncelledim.. kamera gözle görülür fark olmus.. cok daha hızlı odaklanıyor ve cekiyor.. önizlemeye gecişte hızlanmış.. aslında yüklemeyip 3.x karneli beklicektim ama kamerada güncelleme olunca duramadım :D.. yinede bekliyoruz sabırSIZLIKla.. :D
 
spazmol

spazmol

Üye
Aynı şekilde yaptım ama yine aynı sorun devam ediyor cwm yükleyip formaltladım ve odinle download modunda yüklemeye devam ettim bir türlü değişmedi rom yüklenmyor.

O zaman rom dosyasını yenile başka siteden indir
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Odin sorunu rom dosyasında değil.Ancora.ops dosyasından kaynaklı.Ancora.ops dosyasını başka kaynaktan indirmeyi deneyin.
 

halil7294

Üye
ya arkadaslar bu cyanogenmod ile gelen gunceleştırmeleri nasıl telefona yukluycez ben telefondan cyanogenmoda giriyom gunceleme yapıyom fakat gunceleme yok diyor bilgisi oan varsa yazarsa memnun olurum
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
lazerderoid 2.5 etkili değil diyordum ama hemen etkisini gösterdi bea :D bence yükleyin rc3le güzel oluyor birde yoon kernel 1.6 tabi
 
spazmol

spazmol

Üye
ya arkadaslar bu cyanogenmod ile gelen gunceleştırmeleri nasıl telefona yukluycez ben telefondan cyanogenmoda giriyom gunceleme yapıyom fakat gunceleme yok diyor bilgisi oan varsa yazarsa memnun olurum

Güncelleme yapmak için yeni romu indirip cwm den direk yukleyeceksin senin dediğin şekilde olmuyor güncelleme :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Güncelleme yapmak için yeni romu indirip cwm den direk yukleyeceksin senin dediğin şekilde olmuyor güncelleme :)
aynen konudada onoffical cyanogemod yazıyor oradan yüklemek için offical olması lazım
 

ademcevahir

Üye
Arkadaşlar telefonu pcye bağlayamıyorum.Depolama modunda cihazı pcye bağlamak istediğimde pc hiç tepki vermiyor.Bilgisayarımda kies driverleri falan yüklü değil bir de rom yükledikten sonra şu kısmı farketmeden atladım ondan mı kaynaklandı ?

7)Yükleme tamamlanınca "advenced/fix permission" seçin
.

Bu sorunun çözümü yok mudur yoksa eğer rom değiştirmek zorunda kalırım can sıkıcı bir durum ?
 

deadhero

Üye
sizdede subway surfers'de arada kasma oluyor mu?
 

emptychat

Üye
sizdede subway surfers'de arada kasma oluyor mu?

oluyor son guncellemeden sonra daha da arttı ıphone 4 le yan yana baktım bızde fps daha yuksek ama bazı yerlerde dusuyor ıphone da sabit
 
Kerim.

Kerim.

Üye


Üst Alt