arkadaslar selam...
benim bir sorunum var yine...
cm9 beta 3 kurulu telefonda.
saymadım ama diyelim ki telefonumda 20 tane uygulama kurulu... 3-4 gunde bir bu uygulamaların 12-13 tanesi telefondan kayboluyor, sanki install edilmemis gibi gorunuyor, yani ikonlari yok app menusunde... masaustunde kisayol ikonlarina tıklayınca da "app isn't installed" (uygulama kurulmamış) diye bir uyarı çıkıyor.
telefonu 2-3 defa kapa-aç yapınca tekrar geliyor uygulamalarım ve duzgunce çalişmaya başliyor... ancak 4-5 gune bir boyle bir hata almak, özellikle de işin acilse çok can sıkıcı...
boyle bir hataya denk gelen ve çözum yontemini bilen var mı.
cok tesekkurler şimdiden.