Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

spazmol

spazmol

Üye
Ben denemedim arconun konusunu çevirdim arcoya mesaj yazarım simdi xdadan.
şundan dolayi yazdım hem resimde gözüküyor hemde çalışıyor yazıyor ama yoh :-D birde rom beta 3 e göre gayet hızlı oyun performansına bakmadım daha sınavlarım var :-D bakınca yazarım gene hadi kolay gele :-)
 


kilicaslan17

Üye
Arkadaşlar sanırım artık bu konuyu terketme zamanı geldi neredeyse tamemen çalışan bir cm10 çıktı yakın zamanda forumumuzda ;)

- - - Eklendi - - -

Forumdaki cm10 konusunu arco nun hazırladığı cm10 ile değiştirdim.Artık cm9 devri bitti cm10 a bekleriz ;) http://www.maxicep.com/samsung-andr...ha1-14-kasim-2012-a-7-703944.html#post5486175

Cm10 yeni kernel gelince harika olur.Bu arada Beta sürümü ne zaman çıkar, bir tahmin yapabilir misiniz?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
bence bu kernelden sonra ama arkadaş daha iyi bilir
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Cm10 daha fazla buraya taşmasın yoksa burası 100 sayfayı bulur :D Bencede yeni kernelle gelir beta sürüm.Yeni kernel gelince cm10 orjinal jb kamera ve galeri uygulamasına kavuşacak daha ics ile aynısını kullanıyor.Ayrıca Vsync de çözülecek yeni kernelle wifi tetheringide çözerler beta değil nightly sürüm bile gelebilir :D
 
hiphopcu_06

hiphopcu_06

Üye
Sa kardeşim cihazım GALAXY Wonder CMW yüklerken odin telefonu görmüyor ne yapmalıyım ???
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Aynen bilgisayarınıza kies yükleyin.Win7 ve vista normal şartlarda internetten oto. buluyor driverları ama en sağlam çözüm kies kurmak.Birde pcniz winxp ise en az sp3 olması gerekli.
 

serkansekerci

Üye
arkadaslar selam...

benim bir sorunum var yine...
cm9 beta 3 kurulu telefonda.
saymadım ama diyelim ki telefonumda 20 tane uygulama kurulu... 3-4 gunde bir bu uygulamaların 12-13 tanesi telefondan kayboluyor, sanki install edilmemis gibi gorunuyor, yani ikonlari yok app menusunde... masaustunde kisayol ikonlarina tıklayınca da "app isn't installed" (uygulama kurulmamış) diye bir uyarı çıkıyor.

telefonu 2-3 defa kapa-aç yapınca tekrar geliyor uygulamalarım ve duzgunce çalişmaya başliyor... ancak 4-5 gune bir boyle bir hata almak, özellikle de işin acilse çok can sıkıcı...

boyle bir hataya denk gelen ve çözum yontemini bilen var mı.

cok tesekkurler şimdiden.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
arkadaslar selam...

benim bir sorunum var yine...
cm9 beta 3 kurulu telefonda.
saymadım ama diyelim ki telefonumda 20 tane uygulama kurulu... 3-4 gunde bir bu uygulamaların 12-13 tanesi telefondan kayboluyor, sanki install edilmemis gibi gorunuyor, yani ikonlari yok app menusunde... masaustunde kisayol ikonlarina tıklayınca da "app isn't installed" (uygulama kurulmamış) diye bir uyarı çıkıyor.

telefonu 2-3 defa kapa-aç yapınca tekrar geliyor uygulamalarım ve duzgunce çalişmaya başliyor... ancak 4-5 gune bir boyle bir hata almak, özellikle de işin acilse çok can sıkıcı...

boyle bir hataya denk gelen ve çözum yontemini bilen var mı.

cok tesekkurler şimdiden.
forma system felan yap telefonu iyice temizle hatta sd kartı hafıza kartını hepsini biçimlendir wipe data wipe cacheleride yap eminim tekrar rom yükle eminim düzelecektir bu arada beta 4 gelecek yani ics de nightly sürüm olarak gelir iyi sonics yi pc ye indiririm jb yide indiririm zengin oldum:eller: ics ve jbem var arco ve sadikbircan sağolsun :eller: :kop:

- - - Eklendi - - -

zaten bi biz nightly sürüme kavuşamadık :) inşallah oda olcak tabi
 
  • Beğen
Tepkiler: serkansekerci

serkansekerci

Üye
şimdi tekrar format atip sıfırdan rom kurmak cok zaman alır, yedeklemesiydi, yedekleri tekrar kurmasıydı, kurduktan sonra sistemi ayarlamasiydi falan derken, hic gozum yemiyor su anda...

ben en iyisi beta4 geldigi zaman, veya 4.1 jöleli fasulyenin :P :D oldukca stabil bir surumu geldigi zaman kurayim... şimdilik boyle idare etmeye devam edeyim...

teşekkurler.
 

woltaj_07

Üye
Arkadaşlar bunları kurdum çalışıyor.
Benim sorum telefonu ilk alındığı haline nasıl tekrar getirebiliriz ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Doğrudan odin ile stock rom yüklemek olmaz öncesinde wipe ve format işlemlerini yapmazsanız boot animasyonunda takılı kalabilir.Buna dikkat edin.
 
lega66

lega66

Üye
Benim Telefona Bu Program Yuklu Ben Nasıl Telefonu Eskı Halıne Döndürecem ??
 

woltaj_07

Üye
teşekkürler.

Bu bahsettiklerinizi nasıl yapıcaz ?
 

hotan1

Üye
android 4 yaptim ama şu sorunum var ben vodafone hat kullanıyorum ve mms ayarlarını acamıyorum mms mesajlarını nasıl gönderebilirim acil yardım
 
huso1905

huso1905

Üye
ben de işlemleri dün gece yaptım ve şuan sorunsuz şekilde kullanıyorum tek sorun olarak video çekimlerinde 720p de hafif takılma yapıyor
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone servisinden telefonunuza uygun mms ayarlarını isteyin otomatik göndereceklerdir.MMS ayarlarını doğru yapınca çalışıyor.
 


Üst Alt