berke1708
Üye
Tamam beyler saolun romu kurdum. Bayagi guzel gelistirene ve buraya ulaatiranlara sonsuz tesekkur. Battery saver ile sarj 3 gun max gidiyor. Yalniz bir sorunum daha var. Telefonum arama yapamiyor. Baskalari beni arayabiliyor ama ben araymiyorum. Avea sim servise girip kalan kontorlerimi sorgulayamiuorum. Calisanlar sadece *123#
- - - Eklendi - - -
ama baska bi sorun var simdidde arama yapamiyorum :/
- - - Eklendi - - -
Hallettim sapl
baska bi sorun var simdidde arama yapamiyorum
- - - Eklendi - - -
Tamam cozdum eyvallahKardeş eğer zipleri telefonun hafızasına değilde harici kendi taktığın hafıza kartına attıysan; choose zip from external sdcard (zip dosyasını harici hafıza kartından seç) seçeneğiyle kurucaksın..Endişelencek bişey yok![]()
ama baska bi sorun var simdidde arama yapamiyorum :/- - - Eklendi - - -
doğru ben yanlış hatırlamışım
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburdan inceleyebilirsiniz
- - - Eklendi - - -
arkadaşım senin yapıcağın basit başka bir bilgisayara gideceksin internetten cm9 ve gapps dosyalarını indireceksin kart okuyucuyada hafıza kartını micro sd kartı takıcaksın indirdiğin romuda gappsıda ona atıcaksın yüklerken intallzipfrom externalsd den yükleyeceksin
- - - Eklendi - - -
eski yorumlarda odin ile atılan romun linki vardı ordan o romu indir odin ile flaşla yada konunun altında orjinal roma dünüş diye kısa bi anlatım var onu uygula bidaha ki sefere geçmiş yorumları okumayı denestres:
- - - Eklendi - - -
![]()
- - - Eklendi - - -
pardon zaten hafıza kartına atmışsın o zaman dediğim gibi yüklerken installzipfromsdcarddan değil en alttaki instalzipfromexternalsdcarddan yükle görür
Hallettim sapl
baska bi sorun var simdidde arama yapamiyorum
stres:

