Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

berke1708

Üye
Tamam beyler saolun romu kurdum. Bayagi guzel gelistirene ve buraya ulaatiranlara sonsuz tesekkur. Battery saver ile sarj 3 gun max gidiyor. Yalniz bir sorunum daha var. Telefonum arama yapamiyor. Baskalari beni arayabiliyor ama ben araymiyorum. Avea sim servise girip kalan kontorlerimi sorgulayamiuorum. Calisanlar sadece *123#

- - - Eklendi - - -

Kardeş eğer zipleri telefonun hafızasına değilde harici kendi taktığın hafıza kartına attıysan; choose zip from external sdcard (zip dosyasını harici hafıza kartından seç) seçeneğiyle kurucaksın..Endişelencek bişey yok :D
Tamam cozdum eyvallah :D ama baska bi sorun var simdidde arama yapamiyorum :/

- - - Eklendi - - -

doğru ben yanlış hatırlamışım :ehe burdan inceleyebilirsiniz

- - - Eklendi - - -

arkadaşım senin yapıcağın basit başka bir bilgisayara gideceksin internetten cm9 ve gapps dosyalarını indireceksin kart okuyucuyada hafıza kartını micro sd kartı takıcaksın indirdiğin romuda gappsıda ona atıcaksın yüklerken intallzipfrom externalsd den yükleyeceksin

- - - Eklendi - - -


eski yorumlarda odin ile atılan romun linki vardı ordan o romu indir odin ile flaşla yada konunun altında orjinal roma dünüş diye kısa bi anlatım var onu uygula bidaha ki sefere geçmiş yorumları okumayı dene :oku:stres:

- - - Eklendi - - -

:oku :stres:

- - - Eklendi - - -

pardon zaten hafıza kartına atmışsın o zaman dediğim gibi yüklerken installzipfromsdcarddan değil en alttaki instalzipfromexternalsdcarddan yükle görür

Hallettim sapl
baska bi sorun var simdidde arama yapamiyorum
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Şimdiye kadar arama sorunu yaşayan ilk kişisin diyebilirim.Önerim cwm ve romu baştan kurman.Cwmde yada romda herhangibir sorun olmuş olabilir.Ayrıca indirme esnasında yaşanan bir sorunda buna sebep olmuş olabilir bu yüzden indirme ile ilgili sıkıntınız yoksa rom dosyalarınıda tekrar indirin.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
bendede olmuştu nedeni format system felan yapmadığın için iyi bir temizlikten sonra romu kur :ehe
 

berke1708

Üye
Şimdiye kadar arama sorunu yaşayan ilk kişisin diyebilirim.Önerim cwm ve romu baştan kurman.Cwmde yada romda herhangibir sorun olmuş olabilir.Ayrıca indirme esnasında yaşanan bir sorunda buna sebep olmuş olabilir bu yüzden indirme ile ilgili sıkıntınız yoksa rom dosyalarınıda tekrar indirin.

indirmem tam. tekrar indirdim tekrar yaptım herşeyi uyguladım. herşey tam. ama bilmiyorum olmuyor
telefonla birilerini aramaya çalıştığımda arayamıyorum. 1.saniyede çağrı sonlandırıldı diyip kapanıyor. kontörle alakalı bir durum değil en son 76 dakikam vardı hatırlıyorum. birde telefonda bulunan simservis uygulamasından ServisNumaraları/Asistan/Kredi/Kalan yoluyla dakika-paketimi sorguluyordum oraya da erişemiyorum bir mesaj geliyor. mesaj şöyle: HATA OLUŞTU LUTFEN 500 U TUSLAYARAK AVEA MUSTERİ HİZMETLERİNİ ARAYIN ama işte sorun ARAYAMIYORUM!!!
ayrıca başkaları beni arayabiliyor lütfen yardımcı olun.
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
@berke1708 başka bir sim kart takıp denedinizmi ? Belki sonuç değişir.Ben galaxy wondera geçmeden önce iphone 4s kullanıyordum sim kartı kesmişlerdi iphone 4s için.Şimdi wonderda aynı sim kartı kullanırken bazen şebekede sorun oluyor kartı ortalayınca düzeliyor.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Kartla ilgili olduğunu sanmıyorum cwm recovery girip wipe data/factory reset ve wipe cache yapın romunuzu tamamen sıfırlar.Sonra tekrar deneyin.
 

berke1708

Üye
Kartla ilgili olduğunu sanmıyorum cwm recovery girip wipe data/factory reset ve wipe cache yapın romunuzu tamamen sıfırlar.Sonra tekrar deneyin.

yok olmuyor ya, eski rom'a dönüyorum ben arama yapamadıktan sonra isterse anroid 5 olsun nafile. yalnız geri dönme hakkında biraz yardımcı olursanız sevinirim
şimdi yedeğim olmadığı için verdiğiniz dosyayı indirdim ne yapacağım?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Rar içindeki clockworkmod klasörünü sdcard anadizinine atın.Eğer sorarsa dosya değişimini onaylayın.Daha sonra cwm recovery e girin wipe işlemlerini yapın ve backup and restore/restore menüsünden xxlm6 yı seçin.
 

berke1708

Üye
deniyorum teşekkür ederim
halloldu kardeşim eski halinde şuan. ama eski halinde de aramıyor kimseyi. sorun hattımda ya.
neyse çok saol dostum sayende yeni şeyler öğrendim, saolasın hep cevap verdin üşenmedin. adamsın
 
-Emre

-Emre

Üye
Bence kartla ilgili bi sorun başka kartla deneyin
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada bu haliyle orjinal romda olsanızda garanti geçerli olmaz hala cwm recovery var üzerinde.Eğer garantili olarak orjinal haline dönmek isterseniz orjinal türkiye romunu sammobile sayfasından indirip odin ile yükleyebilirsiniz.
 

unmark

Üye
Cm9 Beta3 yapımcısı arco..
CM10 Alpha 1'i çıkarmış.

Çalışmayanlar
Wifi tethering
Vsync required for project butter experience

Kernel 3 henüz tamamlanmadığı için
2.6.35 kerneliyle çıkmış.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
biliyoruz :D
 

masacre4588

Üye
Ya bu cm10 gecicem de wifi yayma calisniyo baska programla bu neti yayabilirmiyim
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
wifi tethering için yeni kernel gerekli jb 2.6.35 le tam çalışmıyor bu yüzden kısa süre için 3.0.48 kerneline geçilecek onu bekleyebilirsiniz.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
3.0.51 :D diye biliyorum
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Olabilir maça dalmışım biraz çok farketmez :D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Ben denemedim arconun konusunu çevirdim arcoya mesaj yazarım simdi xdadan.
 


Üst Alt